De e fan strongt gjort av dig att dra ut och meka när du e uschligg Ser riktigt bra ut de där, e nyfiken som fan på att se hur de blir när den e på plats Keep up the good work man.. men slit inte ut dig nu bara
De e fan strongt gjort av dig att dra ut och meka när du e uschligg Ser riktigt bra ut de där, e nyfiken som fan på att se hur de blir när den e på plats Keep up the good work man.. men slit inte ut dig nu bara
hehe men det är ju så jäkla tråkigt o bara ligga o kolla tv ^^ måste ju göra nått vettigt ^^ slita ut mig? vad e de ? ^^
har varit ute idag och slipat ner spacklet till en bättre yta o lagt på nytt dock inga bilder då kameran vart kvar inne
tycker det ser lite rått ut ^^ plankan e borttagen ( ej borttagen på bilden ) så nu ska det bara mätas upp så allt lir bra o sen vänta på cash till plast
finns ju mycket annat o göra under tiden man väntar på cash
har varit ute under dagen och pulat med diverse :)fixat på skivan vänster bak och på md nya oket de va en del jobb kan jag säga ^^ högra fälgen sitter fortfarande som ett fast fruset ollon helt omöjlig o få bort får väl ta o kapa igen ^^ men har några små ideér jag ska testa innan dock inga bilder tänkte att ni inte ville se bilder utan framgång så att säga... väntar fortfarande på cash till plast o glasfiber sen ska fronten få sin skönhetsbehandling igen
vart ute i garaget igen o fixat o donat fick bort högra fälgen med en jääävla massa våld, 1 gasflaska samt 13-14 olika svordomar
så nu gäller det bara att få bort den förbannade jävla skivan som sitter som ett fastgjutet ollon -.- ^^ men det är nog klart innan midnatt skulle jag tro har nån bild men den /dom kommer upp vid nästa update ( Ikväll/natt )
Kul slitgöra du har pysslat med då. Skönt att det jobbigaste är över nu iaf. Nu är det bara den tråkiga luftningen kvar då. hehe Bra jobbat med allt annat oxå, fortsätt så! Mvh
Kul slitgöra du har pysslat med då. Skönt att det jobbigaste är över nu iaf. Nu är det bara den tråkiga luftningen kvar då. hehe Bra jobbat med allt annat oxå, fortsätt så! Mvh
jo slitgöra är alltid roligt ^^ men bromsarna vettefan om de e det jobbigaste det är ju bara en del utav det hela som måste göras ^^ så summa sumarum inte så farligt ^^ tack MVH
fan va bra gubben!! de kommer att bli klar snart.. ja ska ju lätt komma och hälsa på dig när ja kommer upp om jag har bil..tänker inte åka buss.. hell no!! hehe men jag hör av mig!! Mvh M
Ser så jävla bra ut mannen!!! Men skulle sitta fint med mina S80 fälgar där!! *blink blink*
tackar ja dina s80 fälgar skulle sitta prima på min tysk
matheus skrev:
fan va bra gubben!! de kommer att bli klar snart.. ja ska ju lätt komma och hälsa på dig när ja kommer upp om jag har bil..tänker inte åka buss.. hell no!! hehe men jag hör av mig!! Mvh M
tackar snart o snart vette fan ekonomin säger nog snarare om ett år eller så ;P du får gärna komma upp o kika
Ett jävlar jobb du lägger ner jag vet själv hur jävligt de e med bromsarna. spec om har slitit sönder hålen till handbromsbackarnas monteringspinnar
tackar jo bromsarna kan vara ett rent helvete i vissa fall jag klarade mig undan med bara ett halvt helvete den här gången men nu ska det nog fungera bra tror jag ^^