Coolt projekt. har läst igenom hela o de gav mej massa inspiration. En fråga angående backspeglarna? vad kostade dom med fäste o allt? Kolla in mitt projekt o ge mej lite tips o trix. tongue mvh chrille
tackar! kul att det ger inspiration det trodde jag faktiskt inte Mvh
Elda skrev:
kul tråd, ska följas smile
skoj att det gillas tackar kul att folk följer Mvh
Orkadeda skrev:
Niice! De här ska vi följa smile
härligt såg att du oxå har skaffat opel fan va kul! Mvh
nu vart man inte lite irriterad -.- när man väl försöker göra en egen spoiler.... så hittar man den här när man slö söker google.
nästan exakt så som min kommer se ut! lite surt ändå... men det positiva är väl att jag kommer undan betydligt billigare än dom 3000kr som den där kostar
halloj! har tyvär inte hänt nått med bakspoiler sen sista updaten. har haft ett par andra projekt som har tagit upp en jäkla massa tid. bla så håller jag på o anlägger en STOR rabatt till min käre mor, sen håller jag även på o bygger en kärra till våran åk-gräsklippare som nu väger lite mindre än 100 pannor. kommer även bli hydralisk tipp på den så man kan köra stora lass med jord eller grus... kommer bli som en liten lastbilskärra med tipp men har varit o köpt in lite saker så man ska kunna fortsätta med bilen snart igen.
nu snart kan jag börja med bilen är 95% klar med kärran nu.
ska bara fixa några förstärkningar i undre ramen o sen hydralkolv me pump och fästen till det. sen fäll-lucka baktill som öppnar/stänger vid tippning om ni förstår vad jag menar
o när allt det är klart så är det bara en omgång med färg igen
snart är det dax för bilen igen iaf! längtar lite grann till dess!