Tjenare mannen! Ser att de hänt en del sen sisst Har du några planer på vad de blir för former på sidokjolarna?
Hat bäst
tjenare ! jo visst händer det saker! men inte så snabbt som jag hade önskat! nä har inga planer faktiskt, det beror på hur det kommer se ut med breddarna o det med
Kör man med bultar med flytande kona kompenserar dom upp till och med 2mm, mao kan du ha 5/112 och 5/108 på en 5/110 bil.
Lite offtopic nu men det är inte säkert man måste ha flytande kona (de kostar runt 800 spänn så man slipper gärna)
Jag har 5x108 på mina fälgar och det passar fint med originalbultar.
Paradyne: Ser ut som en fin vision de där breddarna! Många använder breddare från något Calibra-kit till sina bilar, de verkar vara lite universal Här t.ex: http://www.garaget.org/?car=32762&image=1600980
Kör man med bultar med flytande kona kompenserar dom upp till och med 2mm, mao kan du ha 5/112 och 5/108 på en 5/110 bil.
Lite offtopic nu men det är inte säkert man måste ha flytande kona (de kostar runt 800 spänn så man slipper gärna)
Jag har 5x108 på mina fälgar och det passar fint med originalbultar.
Paradyne: Ser ut som en fin vision de där breddarna! Många använder breddare från något Calibra-kit till sina bilar, de verkar vara lite universal Här t.ex: http://www.garaget.org/?car=32762&image=1600980
jag kör oxå med orginalbultar o det funkar prima för mig
har kikat lite o det verkar vara enklast o förmodligen billigast att försöka få tag på ett brett calibra kitt lite modds blire ju alltid men mkt enklare o ha grundformerna ist för att försöka bygga från scratch och få det lika på andra sidan lixom ^^
dom där skärmkanterna skulle jag kunna tänka mig att använda som grund! var kan man hitta dom? har sökt " Reiger "Race" Bodykit " som det heter på den sidan som jag hittade bilden men de va ingen säljsida utan bara bildsida
jaha ja där ser man, då e vi 2 om de de e fan riktigt nice den där breddningen!! funderar på att dra i gång att fixa med mazda'n nu när den måste ställas av snart
Du gör ju helt rätt i att fixa några snygga breddare på den också. Bakre hjulhusöppningarna är ju det fulaste på hela Omegan. Först ritar de en rätt snygg bil och sen förstör de den med att bara dra ett rakt streck där...
Du gör ju helt rätt i att fixa några snygga breddare på den också. Bakre hjulhusöppningarna är ju det fulaste på hela Omegan. Först ritar de en rätt snygg bil och sen förstör de den med att bara dra ett rakt streck där...
Baken ser mkt bra ut. Passar bilen fint.
utan breddare så skulle nog bilen få ett skumt slutresultat tror jag ^^ jag har velat fram o tillbaka som fan med de där med bakre hjulhusen, förut tyckte jag att det va riktigt snyggt o bra nog utstickande^^ men nu vill jag absolut inte ha de kvar längre men snart kommer det väl igen när man kanske kan tänka sig att ha kvar raka skärmkanter... who knows...
nej de e ju inte de bara spara! ja du de e för att de ska bli utökning i familjen, ska bli pappa sen e de flytt på g till störe lya och sen blev de en combi.. så de blir lite knapert med stålar :S
nej de e ju inte de bara spara! ja du de e för att de ska bli utökning i familjen, ska bli pappa sen e de flytt på g till störe lya och sen blev de en combi.. så de blir lite knapert med stålar :S
oh! congratz! jo det kostar nog lite när allt blir mer lixom ^^