tack för er förståelse
har fortfarande inte kommit på fötter riktigt så det ligger fortfarande under is för tillfället..
har pratat med polaren som har svetsen jag lånade, och vi kommer ta tag o göra färdigt den andra skärmkanten som just nu är bortkapad. tar det när båda kan o har lust

men så fort cashen börjar rulla så kommer delar att inhandlas, först o främst funderar jag på att skaffa rutor och motor, så man kan köra bilen o slippa riskera att massa skit som lappmöggel och regn kommer in i bilen, och motor ( annan c20ne ) som är fräsh så man kan köra bilen ifall man skulle behöva flytta den.
men när man väl kommer igång igen så ska breddningskit köpas in så man kommer någonvart med utsidan, o sen tar jag allt eftersom

leka av sig lite igen hade varit skoj

volvo544, opel16v o millen - tack för förståelse o stöd

cassius - att dom inte godkänner det när man ska omregistrera till ombyggd bil är för att det är från samma bilmärke ( alltså inte ombyggt ). förstår inte deras tanke där riktigt... men det fick det inte vara tydligen, men jag fick ta saab bromsar som är bult on bara för att det va annat märke fast samma fästen.. aja förstår inte, men regler är väl till för att göra saker o ting jobbigare för andra antar jag..

det där med breddningen du skrev om, jag tror inte jag förstod riktigt hur du menade, vilken golf modells skärmkanter? får gärna berätta lite mer

tommyklov - tackar

hade varit sugen om jag hade 18 tums

och om pengarna fanns för det ^^