Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

Evets
15 juni 2011 · 643 Inlägg

DjMes skrev:

Bullet--- skrev:
Känns lite som att malmöträffen är synonym med "galningar" tongue skämt åsido.
Skulle villa se mer intresse för träffar utanför stan på "roligare" vägar istället för industrirakor med det är min åsikt.
Alla får tycka som dem vill. tongue Annars var det det ett bra ställe därute, lite trångt att parkera dock.

Ja men sånt kräver lite planering sen finns det massor med parkering....fast hade hoppats på mer respons av inlägget jag gjorde. För då hade jag sett till att planera ihop en bra träff på söndag, men fan intresset e ju stendött!!!

Och så länge ingen väljer att säga något, då har dem ingen rätt att kräva bra träffar iheller...

Så kom igen allihopa ryck upp er smilesmilesmile....

Vad snackar vi om för träff? Enbart att stå o glo på bilarna eller lite mer "action" ?

Intresset finns helt klart från min sida.

ECO_Astra
15 juni 2011 · 173 Inlägg

Klart det finns intresse! har alltid kommit många bilar när det planerats en "större" träff,
bara att skriva ut datum och plats så lär de dyka upp folk!

Toyota Supra mk4 "2JZ E85" (1996)
linda_xtravagant
15 juni 2011 · 116 Inlägg

Tyckte att det var bra gjort i söndags!!! helt rätt intiativ, lite så man måste göra ju.. och vi var ju en del smile så fortsätt så här så drar det säkert igång igen smile .)

Lika Barn Leka Bäst..
Mitsubishi Eclipse "LINDAZ" (1999)
DjMes
15 juni 2011 · 622 Inlägg

Yes, Men då planerar vi ihop något trevligt och roligt på söndag... Får bara hoppas på fint väder smile

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Savalito
15 juni 2011 · 168 Inlägg

Var kommer strippen vara idag då?

DjMes
15 juni 2011 · 622 Inlägg

Tjena Trevliga folket....idag blir det som vanligt i hamnen, då jag jobbar och inte har möjligthet att fixa ihop något..Men det kommer att komma ut information inatt efter jag slutat om dem nya tiderna samt var träffarna kommer att hållas då det går rykten om att biltema inte vill ha oss där längre!

Jag undrar ifall om det är fler som tycker det är okej med att flytta träffen till kl 20.00?? Speciellt nu när sommar vädret e här och det inte börjar bli mörkt föräns vid 22.30....

Samt så behöver vi personer som är motorintresserade som vill hjälpa till på träffarna, ni är välkomna att Pm:a mig om intresset finns... Även andra Bil Crew får gärna snacka ihop sig med oss... Vi är öppna för alla förslag då det handlar om oss alla! Inget Ego skit om vems träffar som e bäst samt det handlar om att ha kul på träffarna och träffa folk med likadant intresse...

Har ni förslag får ni gärna Pm:a mig så kan jag lägga upp dem på det nya forumet som kommer upp Natten till 16 juni, där vi kan diskutera det...

// V.I.P Car Club....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Savalito
15 juni 2011 · 168 Inlägg

Låter bra fan.

Men är det sant det med att biltema inte vill ha oss där? Varför isåfall?

DjMes
15 juni 2011 · 622 Inlägg

Savalito skrev:
Låter bra fan.

Men är det sant det med att biltema inte vill ha oss där? Varför isåfall?

Det går rykten om att sammarbetet mellan träffarna och biltema inte fungerar samt så är det många som är trötta på "stället" Personligen så tycker jag att ska det vara en ny start så är det ett nytt ställe som gäller....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
milorad
16 juni 2011 · 91 Inlägg

Nåt ställe lite närmare hamnen kanske? Typ Mediamarkt parkeringen eller nåt sånt stort. Där kan man vara rätt ostörd eller? Typ cranka lite musik å så....

Volkswagen GTD "Gölfen" (1993)
Evets
16 juni 2011 · 643 Inlägg

Det nya polishuset ligger ett stenkast ifrån Mediamarkt, så och förträffas där hade man kunnat göra men de e också allt om du förstår vad jag menar smile

robwen
16 juni 2011 · 76 Inlägg

Evets skrev:
Det nya polishuset ligger ett stenkast ifrån Mediamarkt, så och förträffas där hade man kunnat göra men de e också allt om du förstår vad jag menar smile

Så sant så tongue

YoY0 SRS
18 juni 2011 · 168 Inlägg

sorry inte varit inne på länge ^^ men vi ses på söndag som vanligt ska sticka ut nu idag o kolla lite saker tills söndag smile

Volkswagen Golf 1,6 "Den lilla Golfen" (2002)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
19 juni 2011 · 384 Inlägg

någon som tänker dra dit idag ?smile

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang