Hur har ni råd?

Slutlekt
19 april 2006 · 114 Inlägg

Förstår inte hur alla kan ha råd med feta fälgar, kjolpaket, trim mm.

Är alla Stenrika här eller har många skyhöga lån.

Nästan var enda bil har heta fälgar, och dom sidorna jag har kollat på ligger fälgar+däck runt 15000-25000 kr. Det är i alla fall inget jag kan ta ur bakfickan precis.

Volvo S40 (1996)
JohnnyN Rutinerad medlem
19 april 2006 · 1 938 Inlägg

Studiestöd och småjobb wink

Karlzzon The One Evolution
19 april 2006 · 1 627 Inlägg

man tar sej råd tyvärr är det nog inte många som är stenrika. Inte för att min bil är nått överdrift men det jag gjort är gjort med lite sommarjobb och studiebidrag

Fäll ner pungen och landa
bjoetty Type R
19 april 2006 · 368 Inlägg

sen kan man bli sponsrad oxå..

Honda is the shit!
Slutlekt
19 april 2006 · 114 Inlägg

bjoetty skrev:
sen kan man bli sponsrad oxå..

Ja men då krävs det ju att man kan en hel del om allt + att man måste ha den på utställningar mm.

skulle behöva lacka om min bil samt fälgar men runt 40 000:- är lite väl mycket att bara kasta upp och sponsring tror jag inte man får för bara det.

Volvo S40 (1996)
C-line
19 april 2006 · 76 Inlägg

Jag har INGA lån, sponsorer eller pappa som betalar...
Vill bara ha det sagt till alla de killar som har misstrott att tjejer kan ha pengar själva!!
(Oki, min bil är kanske inte SÅ häftig men ändå...) smile

Senast redigerat av C-line (19 april 2006)

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!
ssTs
19 april 2006 · 55 Inlägg

Trots allt stolt över min skönhet.
Studiebidrag och sommarjobbat flertal sommar i rad för att ha råd.

Volvo V50 (2006)
BMW 325ci (2001)
Erra007
19 april 2006 · 53 Inlägg

Tar sej råd som sagt! Själv har man ingen bil o hurra över precis..

Heinrup
19 april 2006 · 37 Inlägg

Övertid wink

bjoetty Type R
19 april 2006 · 368 Inlägg

Slutlekt skrev:

bjoetty skrev:
sen kan man bli sponsrad oxå..

Ja men då krävs det ju att man kan en hel del om allt + att man måste ha den på utställningar mm.

skulle behöva lacka om min bil samt fälgar men runt 40 000:- är lite väl mycket att bara kasta upp och sponsring tror jag inte man får för bara det.

jag menade inte att vem som hellst får sponsring heller...

Honda is the shit!
okkar
19 april 2006 · 694 Inlägg

C-line skrev:
Jag har INGA lån, sponsorer eller pappa som betalar...
Vill bara ha det sagt till alla de killar som har misstrott att tjejer kan ha pengar själva!!
(Oki, min bil är kanske inte SÅ häftig men ändå...) smile

haha är inte din bil häftig OK näähäätongue det är den som fan:P ge mig ffs:) haha klart att tjejer kan ha pengar:) arbetar man och sparar så får man pengar:)

henkanJP
19 april 2006 · 18 Inlägg

de beror ju på vad man vill lägga sina pengar på. själv har ja nästan lagt alla mina besparade slantar på bilen, o då e de bara studiebidrag och lite småjobb.. för er som har jobb så är ju inte mina grejjer så dyra, men för mig som student så har detta kostat mig en hel del.. inget festande alla helger.. tyvärr...

/ Henkan--200sx--
heLLen
19 april 2006 · 454 Inlägg

Allt handlar om prioriteringar! Va man väljer att lägga sina pengar på!
Sen hjälper alltid kontakter..

JohnnyN Rutinerad medlem
19 april 2006 · 1 938 Inlägg

henkanJP skrev:
inget festande alla helger.. tyvärr...

Jag vet hur det är... det har nog blivit många nyktra helger för att få sparat pengar till bilen hmm

Svärd Mr,
19 april 2006 · 219 Inlägg

Semester??? Det e en lyx sak för de rika.. smile

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
19 april 2006 · 1 852 Inlägg

exakt, jag har sommarjobbat medans alla andra glassat runt. jobbat sen jag vart 15 och nu e jag 19. dessutom har jag jobbat lite lördagar och i vintras. alla pengar jag får läggs på bilen (pluggar fortfarande) och jag har inga föräldrar som betalar utan jag har "gått den hårda vägen"

Det handlar om prioriteringar, köper inte massa kläder nu för tiden och går inte ofta ut.

Senast redigerat av Bullo (19 april 2006)

man lever bara en gång så lev väl!
STriiiker
19 april 2006 · 609 Inlägg

heLLen_TT skrev:
Allt handlar om prioriteringar! Va man väljer att lägga sina pengar på!
Sen hjälper alltid kontakter..

Svårt det där med prioriteringar o kompromisser. Har lägenhet o tjej, svårt att prioritera då; räkningar o sånt trisst samtidigt som man försöker att spara till en nyare bil. En annan rolig grej är bensinpriset som är uppe i 13 spänn....

MeloveGolf Vw trimmare
19 april 2006 · 2 995 Inlägg

jag har slängt alla pengar från lönen till bilen konstant i 1år....jag festar max 2ggr per halvår och har i princip bara säng och Dator, och så kommer det förbli i 1 år till tongue....gröt&bark istheshit.net smile

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Karlzzon The One Evolution
19 april 2006 · 1 627 Inlägg

calibra_nox skrev:

henkanJP skrev:
inget festande alla helger.. tyvärr...

Jag vet hur det är... det har nog blivit många nyktra helger för att få sparat pengar till bilen hmm

jag brukar göra så att man åker och e med på festen tar en cola har kul åker hem förhoppningsvis lite rikare efter skjutsat folk

Fäll ner pungen och landa
PERFORMANCE by EM
19 april 2006 · 198 Inlägg

jag jobbar som bilplåtslagare och sambon pluggar,jag åker både på semester och kör två grymma bilar enligt mitt tycke,allting handlar om vad man prioriterar och hur duktig man e på och spara,sen har jag sponsorer på bilen med.

                                                          PERFORMANCE by EM
                                               utför alla plåtjobb,lackeringar+plastrep
                                                                  SWEDEN

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang