Quads skrev:Sluta vara så kärleksfull nu baloo
LillStorch skrev:Vi åker liten karavan från Lidköping för dom som känner för det 20.45 på Traktorparkeringen vid Torget..!
Gabbbe skrev:Ska skövde folket mötas upp någonstans och åka karavan till skara ?
Thorsella skrev:Varför inte inne på jula parkeringen? Gör som ni vill ja vågar ända inte komma;)
Bjork skrev:Thorsella skrev:Varför inte inne på jula parkeringen? Gör som ni vill ja vågar ända inte komma;)Du får väl ta ngn annan bil och smyga in
Clintan_86 skrev:Gabbbe skrev:Ska skövde folket mötas upp någonstans och åka karavan till skara ?Citerar tidigare inlägg "Samlas på Lidlparkeringen i Skövde ? Avfärd kl 20:30 ?"
bollen1986 skrev:jag åker nog på att tvätta å polera bil innan träffen känner jag på mig
Quads skrev:Clintan_86 skrev:Gabbbe skrev:Ska skövde folket mötas upp någonstans och åka karavan till skara ?Citerar tidigare inlägg "Samlas på Lidlparkeringen i Skövde ? Avfärd kl 20:30 ?"Pixx att ligga längst fram och hålla rätt hastighet!Spela gärna denna låten när ni är på väg dit Lite smyg reklam för mej http://www28.zippyshare.com/v/37793091/file.html
Thorsella skrev:Får la ta K70n då den orkar ju knappt börna Bjork skrev:Thorsella skrev:Varför inte inne på jula parkeringen? Gör som ni vill ja vågar ända inte komma;)Du får väl ta ngn annan bil och smyga in