Jag hittar inte för 5 öre i Skara, så Coop känns som en omöjlighet. Lidl 20:30 I'll be there
kanon kul att så många kommer:P..
ja åker dit lite tidigare för det var ju avgång 20:30..e ju kul om några åker dit tidigare så kan man tjöta lite innan vi drar...eller är det bara jag som tycker så?
De tycker jag låter som en god ide.. hade oxå planerat att åka dit tidigare och tjöta Drar med mig min polare som dunkade på avgas idag och åker ner till gbg och chippar imorn ;P Vi ses imorn gott folk !
Verkar ju som om det blir en del folk . Ser fram emot mycket bilar och uppehåll iaf . Dyker upp med kameran och ska försöka få lite bilder iaf . Tycker det har legat upp dåligt med bilder från sist ( :
Vädret ser ju inte lovande ut varken nu eller ikväll. Lär ju inte bli nån ren bil på träffan iallafall Får väll hoppas på att folk kikar ut till Coop ändå
Vädret är ju ingen höjdare just nu men de e ju nästan 6 timmar till 21.00 så vi får hoppas de vänder Jag åker med en polare, min nuvarande bil (för ful för att visas ) åker ja då inte i dit