aa jag känner d me att har jag kommit såhär långt så kan jag lika väl hänga i d me =P synd att den e lite för bökig för att d skall va värt att ta hem den från franikrike =P
haha ,D njaa, matt grafitgrå som motorn kanske ? sitter och letar SÖNDER efter mätare att köpa. har gått igenom hela Auto Gauges sortiment, men inget passar mig till 100. *sur*
har du kollat ebay? finns mycket mumsigt i mätarväg där
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
mja. d e la typ autometer. men vill ha hastighet,varv, oljetryck/temp vattentemp, soppatryck och soppanivå... finns ingen serie som till fullo passar mig. lådan har inget uttag för hastighetsmätare, så måste göra egen lösning på d... om jag inte helt enkelt kör med mitt atv instrument som har en egen stand alone givare... krångligt som fan detta. och ngt billigt skräp vill jag inte ha
Det e synd at du inte har ett OBD-uttag, isf hade min röst lagts för en DashDaq-II Riktigt fin sak..
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
aa nä har ju fan inte d =/ och då hade d blitt en G-tech/PRO EGS med OBD modul. jäääävligt najs !
men nu verkar jag ha fått tag i ett par bromsok iaf ! bältena är på väg hem.
blir ok från Megane RS ojoj, nu fick jag precis mail =P har en elektrisk servo pump på g me. så slipper jag fixa fäste till min pump jag har. och så drar den inte effekt från motorn (Y) Bromsarna;
d är inte just dessa oken, men exakt likadana, tog dessa bilderna för e lite trevligare att kolla på blir väl Yellow stuff i dem.. om ingen har ngt bättre förslag ?