2661
Sök

Vattenpipans förträfflighet?

hårdrockar'n
118 Inlägg
2 maj 2006
Fuckface skrev:
Mint, menthol eucalyptus (whatever) är helt underbart, sen ska det vara iskallt vatten i pipan...

Där har du en bryggd som smakar godare än något annat!

Du har en droghatar här också, men man får dra sina gränser!

vad gör tet för skillnad om vattnet är varmt eller kallt?
av dom jag smakat så föredrar jag lakrits.

Modern cars - they all loo like electric shavers

346 Inlägg
2 maj 2006
*hahahah* *hihihihi*

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

SSS -12
3 217 Inlägg
2 maj 2006
Har för mig att det kyler mer...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

321 Inlägg
2 maj 2006
Vattenpipa e ju kultur som vi bara tagit efter för det e så nice som alla säger. Ja röker inne på rummet ibland, helt klart... doftar ju gott, inte direkt som en marlboro eller liknande. För er som inte testat så e min favoritblandning kola tobak blandat me lite mint på toppen smile

Tough ain´t...ENOUGH!

44 Inlägg
2 maj 2006
vattenpipstobak är itne ens stark och den luktar inget, att röksa vattenpipa är som att dricka te

91 Inlägg
2 maj 2006
Tuberkulospipa borde den väl kallas?
Det är ju allmänt känt att vattenpipan är en storbov i TBC`ns framfart?

Sen som nån skrev " folk som röker cannabis är inte pundare"
Alla som syslar med droger oavsett sort är pundare i mina ögon.
Droganvändning ska under inga omständigheter förskönas eller förlöjligas!
Senast redigerat av DayDreameR (2 maj 2006)

321 Inlägg
2 maj 2006
Satana skrev:
vattenpipstobak är itne ens stark och den luktar inget, att röksa vattenpipa är som att dricka te

Det är inte tobaken som avgör detta, det är kolet. Finns massor av olika typer. Testade kol från israel som en kompis hade tagit hem, det gick knappt å röka så starkt som det var...

Tough ain´t...ENOUGH!

elektriker
591 Inlägg
2 maj 2006
vattenpipa är klockrent o ha stående ute på altanen kokande under en fest! riktigt gött är de men ja varnar för jordgubbssmak, den va riktigt äcklig:P Vindruvssmak är fint;)

---------------> Kimpan

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
2 maj 2006
zortep skrev:
widell1111 skrev:
pundare !!!! idioti löjlig tråd......

Men din jävla tönt, om det är nått du vill säga mig så kan du säga det till mig mellan 4 ögon, hatar folk som ska vara kaxiga genom ***** INTERNET !   det är nog du som e pundaren !

jasså kaxig ??? skrev bara vad jag tyckte ser inget kaxigt över det ......du som är kaxig och kallar mej för tönt elle ???

///Widell

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
2 maj 2006
DayDreameR skrev:

TBC eller menar du THC. Iaf så får att alla som använder droger kallas pundare är då din åsikt, men kom ihåg att nikotin och alkohol är med droger, ganska tunga också.

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
2 maj 2006
Det finns nog få saker som slår en vattenpipa på balkongen en varm sommarkväll, när polarna är hemma hos en och man dricker några öl och chillar annars bara smile

91 Inlägg
2 maj 2006
Turbomatte skrev:
DayDreameR skrev:

TBC eller menar du THC. Iaf så får att alla som använder droger kallas pundare är då din åsikt, men kom ihåg att nikotin och alkohol är med droger, ganska tunga också.

Ptja droger i lagens mening (sådana som enligt Svensk lagstiftning inte får förekomma)
Men jag varken dricker eller röker själv.

Här kommer en liten förklaring till TBC: (hämtat från infomedica.se)

Tuberkulos, förkortat tbc, är en smittsam infektionssjukdom, som främst drabbar lungorna.

SSS -12
3 217 Inlägg
2 maj 2006
Smutskasta inte varandra nu! Ska något yttras så ska det vara fakta... Vem som pundar eller ej är inte relevant här!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Scania, javisst.
237 Inlägg
12 juli 2006
calibra_nox skrev:
Det finns nog få saker som slår en vattenpipa på balkongen en varm sommarkväll, när polarna är hemma hos en och man dricker några öl och chillar annars bara smile

Så rätt! bara man har rätt smak i pipan smile jordgubb är gott!

AD
41 Inlägg
12 juli 2006
widell1111 skrev:
zortep skrev:
widell1111 skrev:
pundare !!!! idioti löjlig tråd......

Men din jävla tönt, om det är nått du vill säga mig så kan du säga det till mig mellan 4 ögon, hatar folk som ska vara kaxiga genom ***** INTERNET !   det är nog du som e pundaren !

jasså kaxig ??? skrev bara vad jag tyckte ser inget kaxigt över det ......du som är kaxig och kallar mej för tönt elle ???

ja, men zortep skrev också bara vad han tyckte, alltså att du var en tönt, så det är inte kaxigt det heller.. eller?

62 Inlägg
25 januari 2007
fan va idioter det finns...legalisera wink

Linköping
181 Inlägg
25 januari 2007
jävlar vilket liv det blir för någon startar en tråd om vattenpipa :S vattenpipa är gott o röka o man är ingen pundare bara för man röker vattenpipa.det är tobak ffs..
Senast redigerat av mumin1 (25 januari 2007)

fresh'n'clean
147 Inlägg
25 januari 2007
tecman skrev:
röka innomhus.. hmm ingen höjdare.. det är ju som att röka i bilen.. det gör man bara inte! (hoppas ni inte gör det)

Grejen med vattenpipa är att röken inte luktar något, så det går alldeles utmärkt att sitta inne smile Man luktar ju inte ens rök ur munnen.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

Linköping
181 Inlägg
25 januari 2007
hehe jo då alxalx röken luktar kan ja säga tongue jag o polaren satt och rökte vattenpipa hos han framför tv`n så kom en polare förbi hon sa att det luktade ut i trappen hehe tongue

fresh'n'clean
147 Inlägg
25 januari 2007
mumin1 skrev:
hehe jo då alxalx röken luktar kan ja säga tongue jag o polaren satt och rökte vattenpipa hos han framför tv`n så kom en polare förbi hon sa att det luktade ut i trappen hehe tongue

Ja det beror väl på vad man har i då, eller om man råkar tända eld på tobaken.. Har provat totalt 3 olika sorter/smaker, ingen av dom har luktat..

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

Sök