Japp de ska jag Ja din bil skulle ju va lackad o klar innan nyår så
Fett snyggt mena jag men du, har du lackat o sånt förut? för om du har kunskap o så kanske du skulle vilja ge dig på min bil också ?
//Jepa
Första gången ja ska lacka en hel bil bara lackat delar förut Blir det bra med min bil så kanske ja kan lacka din oxå
Jaha okej, för jag är färsk som fan, men har du tänkt o köra med solid svart? lite trökigt att vi kommer ha samma lack men då är det detaljerna som får skilja dom åt
ett tips ang svart lack , se till att allt underarbete är 100 % innan ni lackar svart . allt syns så himla mycket på just en svart lack , men det visst ni med all säkerhet redan skall själv lacka min bil men jag skall lacka vitt så då syns det inte lika mycket , kommer självklart göra underarbetet hundra ändå
ett tips ang svart lack , se till att allt underarbete är 100 % innan ni lackar svart . allt syns så himla mycket på just en svart lack , men det visst ni med all säkerhet redan skall själv lacka min bil men jag skall lacka vitt så då syns det inte lika mycket , kommer självklart göra underarbetet hundra ändå
Jag hade iaf koll på detta, man får dra på en mattsvart eller nått billigt o ha som grund o kolla då ? vete fan om det funkar så men ^^
Varit ute o slipat lite nu ska väl ut igen snart. Blir inte så mkt bilder på ett tag nu, för man ser nog ändå ingen skillnad på dom Men har iaf en på veckans uppfinning
Ha i stort sett gjort klart framstötfångaren o bakstötisen e 95% klar Upptäckt de att maskeringstejp e ett skit bra hjälpmedel när man ska få spacklet på dom ställen man vill
Satte maskeringstejp för att ja skulle få spacklet där jag vill Detta är innan det är slipat.
Andra sidan som var färdig Nu är båda sidorna klara.
Så ser den ut just nu. Börjat spackla i stenskott o sånt, sen e den klar.
Något sånt kommer bakstötisen se ut. Ska spacklas lite till bara.