Kom just på att vi har ju för guds skull samma grå lack på våra bilar Kul!
LP7Y heter min iaf och det var definitvit inte likt den som jag fick från biltema på sprayburk
Fronten
Okaj, den är nog inte så krånglig att trycka dit
Detta kommer jag att följa!
Do it!
Ser bra ut
GL
Hoppas de iaf
lägg plastgrund när du lackar plast, följt av vanlig grundfärg ser jättebra ut annars blir nog helt rätt stuk:D
Mjo, ångrar att jag inte gjorde det, hade burken ståendes i garaget men tänkte att det behövs nog inte Hoppas på ett gött stuk
kommer nog bli bra när den är färdig:)
Hoppas på det
najs ! kommer nog bli super
Kanske de kanske
Uppdate idag: Blev noll gjort idag pga att jag åkte med Calle (Spexarn) till Karlstad för att hämta välldans mkt delar på J-Spec till hans Nissan S14.5 bygge, fanns mkt skojiga bilar där..tog lite längre tid än tänkt då vi åkte lite fel
Börjar inte förrän 17.30 imorrn så ska investera i slippapper till maskinen och ge mig på speglarna ordentligt, får väl ta med mig dom till jobbet på kvällen annars
Sedär Björk, det vart tysktuk iaf? Riktigt kul att de blir en till i "gänget"
Detta ska följas, hör av dig om det är något
Mvh / Eric
Kunde inte hålla mig måste pilla med ngt
Jetta coupé, nått jag aldrig hört talas om tidigare
Men det skall nog bli nått kul av den här, tyskstuk blir bra
Syfta du på stavningen av coupé eller att det är just en coupé? Stavningen är rätt såvitt jag vet och den måste vara rätt udda kring 90-91 års modell. Finns ju en del mellan 85-89 men inte många
Imorrn ska jag terrorisera däckhandlare, jag ska fan bara få tag i däck denna veckan
Mvh / Eric
Syfta du på stavningen av coupé eller att det är just en coupé? Stavningen är rätt såvitt jag vet och den måste vara rätt udda kring 90-91 års modell. Finns ju en del mellan 85-89 men inte många
Imorrn ska jag terrorisera däckhandlare, jag ska fan bara få tag i däck denna veckan
kan säga att coupen e mycke vanligare från 85-89 än va de e från 90-91...hehe
Ska bli kul att se var detta tar vägen : ) Personligen tycker jag att du skall behålla jetta fronten . Men det är ju upp till var och en . Ska bli kul att se hur resultatet med fälgarna blir .
Mvh / Eric
kan säga att coupen e mycke vanligare från 85-89 än va de e från 90-91...hehe
Kan nog stämma rätt bra ja
Du åkte alltså igenom kristinehamn? Och inget sa du
Åkte ju inte Jetta direkt flög igenom i en Hyundai-skåpis
Ska bli kul att se var detta tar vägen : ) Personligen tycker jag att du skall behålla jetta fronten . Men det är ju upp till var och en . Ska bli kul att se hur resultatet med fälgarna blir .
Lycka till . !
Jag föredrar ju Golfens faktiskt Jag vill verkligen få på mina hjul men det här med däck alltså
Gött att du fått tag i däck nu iaf!, undra vem som kommer att få kränga dom 8-)
Jao, fick ju svika lite och ta JMK men du lär ju få kränga dom, JMK var inte billiga på krängning.. Så dyker dom upp på tors-fre så får du ett samtal..
Great news Bjork! Blev så inspirerad av dig att jag har beställt vita blinkers till min
Oja, gött att man inspirerar då sj. så är jag fast besluten att hålla kostnaden nere och tonar mina lite lätt svart kan nog bli rått mot det gråa och svarta plåthjul.
Great news Bjork! Blev så inspirerad av dig att jag har beställt vita blinkers till min
Oja, gött att man inspirerar då sj. så är jag fast besluten att hålla kostnaden nere och tonar mina lite lätt svart kan nog bli rått mot det gråa och svarta plåthjul.
Kolla min Så jag har gjort, och det blev hyffsat bra! Men nu har jag ju angel eyes också, så vill ha lite vitare look
Såna här till och med
Gjorde sig jäkligt bra på bilen Bilder kommer.. ptja när jag hittat kameran
Kolla min Så jag har gjort, och det blev hyffsat bra! Men nu har jag ju angel eyes också, så vill ha lite vitare look
Liten skriftligt update såhär på nattkvisten (nyss hemkommen från jobbet)
Åkte lite tidigare till jobbet idag för att lägga ner lite energi i verkstan på mina kära cupspeglar som var vääääldigt risiga.
Slipade och slipade och slipade (var några lager färg liksom) med en sketen "Mouse"-slip med 120-papper, sen slipade jag för hand med 240-papper och till sist våtslipa jag dom med 600-papper.
Plastprima och grunda dom, blev sådär..så jag slipa om dom och det blev bättre. Nu är dom färdiga för att målas svarta så får vi se hur resultatet blir.
Kan även konstatera att en sån slipmaskin jag använde kan omöjligt vara nyttig för händerna