Tack tack grabbar. Joo TooS. Det är visserligen vara en 10'a. Men det är ju så lite luft inne i kupén som den ska jobba med så det kommer nog bli alldeles perfekt.
Ska försöka få in den inomhus denna vecka också. Börjar bli kyligt ute.
Tack tack grabbar. Joo TooS. Det är visserligen vara en 10'a. Men det är ju så lite luft inne i kupén som den ska jobba med så det kommer nog bli alldeles perfekt.
Ska försöka få in den inomhus denna vecka också. Börjar bli kyligt ute.
Varifrån från du att det börjar bli kyligt ute?? Det e nu det börjar bli skönt ute ju
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Min farmors knän börjar värka Då är det alltid dåligt väder på gång. Sen så är det ju höst på infart. Bara för att du TooS bor nere på de sydliga breddgraderna
Min farmors knän börjar värka Då är det alltid dåligt väder på gång. Sen så är det ju höst på infart. Bara för att du TooS bor nere på de sydliga breddgraderna
hahahah Hade hellre bott längre upp jag tycke liasom lite om det där med kyla O det bästa av allt e att vintern är snart här WIOHOO när planerar du ha din cab klar?
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Blev en kortis i garaget idag med. Gick igenom vad jag hade för delar i lådorna ( köpte bilen bitvis isärplockad) och så passade jag på att tvätta lite inredning, och sprayade locket till luftburken, jag gillar när det är rent och snyggt,
Åkte till Stockholm i helgen och införskaffade 2st Saab 900 stolar som ska in i Kingen.
Hah.. Jag inhandlade också 2 st 900 säten till Kingen. Men sedermera dom visade sig vara så jävliga att sätta in så blev det 740 Säten istället, någonting jag inte ångrar
Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Jag hade också tänkt byta bränsleslangarna. Hur går dom? (orginal). Är det från pumpen med slang till ramens järnrör till slang som går till filtret eller hur?
Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Hah.. Jag inhandlade också 2 st 900 säten till Kingen. Men sedermera dom visade sig vara så jävliga att sätta in så blev det 740 Säten istället, någonting jag inte ångrar
Jag hade också tänkt byta bränsleslangarna. Hur går dom? (orginal). Är det från pumpen med slang till ramens järnrör till slang som går till filtret eller hur?
Tjenare Jo jag märkte med att det kommer behövas lite operationer för att få dit dem. Men det ska nog inte vara omöjligt tror jag. sen är de ju så himla sköna också xD
Bränsleslangarna går ju ba rakt under. Satt nya slangar hela vägen när jag köpte den så jag använde mig av dem när jag bytte pump. Min pump sitter ju utanför nu. Och locket i tanken var skottgenomgångarna på rören dåliga så det blev två nya sådana hos mej. Men ja, slangarna går väl till rör som sen går till slang till filter till förgasare . Jag skippade filtret i motorutrymmet nu när jag gjorde om för att det sitter både filter i botten på tanken och i pumpen också.
Din King Cab ser jäkligt fin ut Jag kanske kommer med lite frågor om jag undrar över nått ;D.