Tips på tråkiga/fula/anonyma bilar

Moparboy440
3 november 2009 · 4 682 Inlägg

NJ_ skrev:
möjligtvis i finland...

jag skulle nog vilja påstå att bmw är ett vanligare märke i sverige än i finland, vilket gör det ännu tråkigare och mer mainstream i sverige än i Finland (gäller ju förstås inte alla modeller).

NJ_
4 november 2009 · 2 118 Inlägg

Moparboy440 skrev:

NJ_ skrev:
möjligtvis i finland...

jag skulle nog vilja påstå att bmw är ett vanligare märke i sverige än i finland, vilket gör det ännu tråkigare och mer mainstream i sverige än i Finland (gäller ju förstås inte alla modeller).

Nåja, alla tycker vi olika..

D.i.l.l.i.g.a.f
b0nd3n
4 november 2009 · 1 944 Inlägg

NJ_ skrev:

Moparboy440 skrev:

NJ_ skrev:
möjligtvis i finland...

jag skulle nog vilja påstå att bmw är ett vanligare märke i sverige än i finland, vilket gör det ännu tråkigare och mer mainstream i sverige än i Finland (gäller ju förstås inte alla modeller).

Nåja, alla tycker vi olika..

neehee !!! alla tycker samma ! bara du som tänker annorlunda wink

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Moparboy440
4 november 2009 · 4 682 Inlägg

om man nu kör runt i sin e34:a i standard skick ,och senare frågar av medelsvensson (som är ointresserad av bilar), om han låg märke till vad det var för bil som just körde förbi , tror du du att han skulle kunna säga att det var en e34 som körde förbi då och prata om upplevelsen nästa dag på jobbet då? nej knappast, för det är bara en bil i den gråa massan.
om man sen skulle köra förbi i en ful gammal rostig talbot med ett sönderrostat avgassystem, så skulle han troligtvis uppmärksamma den och berätta för sina arbetskollegor nästa dag vilken skrotbil han såg dagen innan.
förstår ni mitt resonemang?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang