4747
Sök

Övningköra till besiktningen med KÖRFÖRBJUD

878 Inlägg
12 december 2009
Trådstartare
Om det nu stör folk så jävla mycket så får jag väl berätta VARFÖR jag tänkte övningköra till besiktningen. Det är bara för min moder inte vill köra min bil, samt känns det säkrare för mig att köra min egna bil. Punkt slut?.

Tack för hjälpen för dessa mogna människor som ställt sin tid för att få den rätta svaret.

All The best
MVH
Jonas .L

Gorgilus addictus
4 782 Inlägg
12 december 2009
Craazy_ skrev:
fan vikken  fråga, inte äns värd att svara på..

Fan vilket dumt svar. Inte ens värt att läsa....

Frågar man inte, så lär man sig inte, eller hur?
Senast redigerat av THEBADGUY (12 december 2009)

Allt för den där jävla hatten!

1 207 Inlägg
12 december 2009
Fan vad alla gör antaganden. Om det är som TS är att han ämnar att köra bilen i fråga till besiktningen så är det kanske eftersom bilen ifråga skall besiktigas. Tror ni verkligen att han kommer köra in där med rosthög byggd av spott och buntband då eller? Fan, bilar tar man till besiktningen för att få godkänd, eller? Det finns flera anledningar till en bil kan ha körförbud, inte bara pga att det är en påse dynga.

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
12 december 2009
maco skrev:
Fan vad alla gör antaganden. Om det är som TS är att han ämnar att köra bilen i fråga till besiktningen så är det kanske eftersom bilen ifråga skall besiktigas. Tror ni verkligen att han kommer köra in där med rosthög byggd av spott och buntband då eller? Fan, bilar tar man till besiktningen för att få godkänd, eller? Det finns flera anledningar till en bil kan ha körförbud, inte bara pga att det är en påse dynga.

Jupps.....bilen kan ha varit avställd under bes-period......då infaller körförbud per automatik tills bilen är bes. igen.
Detta var bara ETT exempel.....

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Avstängd
115 Inlägg
12 december 2009
Vf Läste du det då? HAHAAHHA
THEBADGUY skrev:
Craazy_ skrev:

1 207 Inlägg
12 december 2009
Craazy_ skrev:
Vf Läste du det då? HAHAAHHA
THEBADGUY skrev:
Craazy_ skrev:

Lägg ned nu.

878 Inlägg
12 december 2009
Trådstartare
Lonefox skrev:
maco skrev:

Jupps.....bilen kan ha varit avställd under bes-period......då infaller körförbud per automatik tills bilen är bes. igen.
Detta var bara ETT exempel.....

Precis.

All The best
MVH
Jonas .L

Sök