4wd bil, vad skulle du ha valt?

Snitch Ointresserad.
29 december 2009 · 936 Inlägg

Funkiee skrev:
Audi är ju driftsäkra, dock vet jag inte hur motorn är, då jag varit med om många kompisar som har fått motorras på deras audi.. annars så kanske subaru? smile

Öööh? okej...

Teabag appreciation club.
Tuffhaggman
29 december 2009 · 864 Inlägg

kenny_crx skrev:

Tuffhaggman skrev:

kenny_crx skrev:
så en impreza e billig att åka? haha...nej r32 gtr säjer jag bara...och den som skrev ööhh rolig att köra på vintern så JA klart 2.6 me bi turbo och 4wd! klart som faaaan att den e rolig på vintern...och till den andra tölpen som skrev att man kan hitta en r34 gtr för 160 tusen kan gå o lägga sej...en r34 gtt möjligtvis men inte gtr smile R32 GTR!!! KÖP NU!...


En sak till till den andra tölpen som hävda att en r32 gtr var en sämre bil än min vet nog inte riktigt vad det e för bilar smile

Han sa t.o.m 100 000:- cool

Att folk som inte har koll på något ens skriver vissa saker...gå ut o titta på blocket så kan jag garantera dej att du kommer hitta ett ANTAL r32 kom ihåg TRETTIOTVÅ gtr för priset runt 100k

Till trådskaparen så har du helt klart rätt det när det kommer till att imprezan e bättre som bruksbil smile

Du missuppfattade mig. Det var det fetstilta jag syftade på. Jag ville poängtera att han t.o.m hävdade att det gick att få en R34 GTR för 100k.

Ta det lite lugnt....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang