Inför Örebroträffen Volvoträff 3 Juli 2010

SNL
25 februari 2010 · 615 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

Ambjornssonn skrev:

EmilHammarlund skrev:
Vilka bilar får delta?

alla volvo? tongue

Tänkte om det skulle vara stylat.
Har en i originalskick men eftersom den är i det skick den är i så tycker många att den är skoj ändå.

Finns pris för bästa orginal också smile

Let's stance!
Mariana
25 februari 2010 · 128 Inlägg

Hej!

Vad kul att Ni kommer, den här träffen har vi priser som täcker både original, styiling, och sedan har vi uppdelade pokaler i olika volvoserier, kommer att lägga ut hela pokallistan inom kort.
Välkomna
Mvh/Mariana

Hampusforsberg
25 februari 2010 · 259 Inlägg

Denna träff kommer jag nog att satsa på smile

NoFuckNoRide
Volkswagen Golf 3 "Från A till B" (1997)
Volkswagen Caddy "Sköööpet" (2004)
V745
27 februari 2010 · 116 Inlägg

Den här träffen kommer bli min första i Volvo sammanhang. Dock är inte min bil i närheten av utställningsskick än... Men förhoppningsvis blir den det framöver.

Rylander
27 februari 2010 ·

V745 skrev:
Den här träffen kommer bli min första i Volvo sammanhang. Dock är inte min bil i närheten av utställningsskick än... Men förhoppningsvis blir den det framöver.

var lite omptimistisk:) och inte så nedlåtande smile kan finnas folk som tkr det du har är skitfint smile

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
27 februari 2010 · 991 Inlägg

Rylander skrev:

V745 skrev:
Den här träffen kommer bli min första i Volvo sammanhang. Dock är inte min bil i närheten av utställningsskick än... Men förhoppningsvis blir den det framöver.

var lite omptimistisk:) och inte så nedlåtande smile kan finnas folk som tkr det du har är skitfint smile

Håller med rylander att det kommer finnas dom som tycker din bil är skitfin smile  en av dom är jag själv smile

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
peter.w
28 februari 2010 · 203 Inlägg

Ja som sagt trist att detta krockar med Rättvikstrfäffen som är en ren volvo träff oxå.
Förra året krockade det inte så finns det ingen möjlighet att flytta denna underbara träff?
Rättviksträffen vet jag att dem inte kan flytta då dem får ta hänsyn till andra träffar där.

Den som har mest prylar när han dör vinner
Volvo V70R AWD "KEEP R" (2004)
widerberg
28 februari 2010 · 46 Inlägg

peter.w skrev:
Ja som sagt trist att detta krockar med Rättvikstrfäffen som är en ren volvo träff oxå.
Förra året krockade det inte så finns det ingen möjlighet att flytta denna underbara träff?
Rättviksträffen vet jag att dem inte kan flytta då dem får ta hänsyn till andra träffar där.

Känner det samma som Peter, finns ingen möjlighet med att byta datum, vill ju vara med på båda:D

BMW 320D (2009)
Jerk-R
28 februari 2010 · 593 Inlägg

Jag håller med ovanstående tongue Tråkigt att 2 så bra träffar ska krocka så att man tvingas välja :S

Legwind
28 februari 2010 · 925 Inlägg

snälla byt datum

Feel The Difference
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
28 februari 2010 · 991 Inlägg

"Har nu fått ett spikat datum för Örebroträffen enbart volvobilar det blev den 3 Juli, då Ånnaboda har många aktiviteter på gång, vi vill ju inte krocka med cykeltävlingar odyl"

Så står det i första inlägget, så det är inte bara dom i rättvik som inte kan flytta träffen pga andra träffar och aktiviteter på just det området !

Sen har jag en fråga :  Vilken volvo träff har funnits längst , Ånnabodaträffen elr rättviksträffen ??

Senast redigerat av Klorin_Elvis (28 februari 2010)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Mariana
28 februari 2010 · 128 Inlägg

Vi har gjort alla försök att lägga träffen tidigare men eftersom Ånnaboda är ett Friluftsområde pågår många aktiviteter där som gör att vi får anpassa oss efter vad som finns ledigt, vi har tom försökt att lägga träffen på en söndag, men lika där, vi får vara tacksamma att vi får vara där, eftersom det är bokat hela sommaren, och att det krockade med Rättviksträffen såg jag i tråden här på garaget efter allt var klart.
Det är 16:e året vi har träffen och brukar lägga den här i mitten eller slutet av juni, vi har ingen chans att ändra datum, då vi inte kan samsas med cykeltävlingar och det hoppas jag att Ni respekterar, det är inte av elakheter utan att det är verkligen fullbokat.

Nu får vi väl göra det bästa av situationen, att träffar krockar börjar bli oundvikligt.
När det är renodlade Volvoträffar är det väl en bra regel att i fortsättningen kontakta varandra i god tid och checka av datum så slipper det här inträffa.

Ni ber oss byta datum, men snälla, vi har inga möjligheter till det, det är som sagt fullbokat.

Mvh
Mariana

MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
28 februari 2010 · 735 Inlägg

Mariana skrev:
Vi har gjort alla försök att lägga träffen tidigare men eftersom Ånnaboda är ett Friluftsområde pågår många aktiviteter där som gör att vi får anpassa oss efter vad som finns ledigt, vi har tom försökt att lägga träffen på en söndag, men lika där, vi får vara tacksamma att vi får vara där, eftersom det är bokat hela sommaren, och att det krockade med Rättviksträffen såg jag i tråden här på garaget efter allt var klart.
Det är 16:e året vi har träffen och brukar lägga den här i mitten eller slutet av juni, vi har ingen chans att ändra datum, då vi inte kan samsas med cykeltävlingar och det hoppas jag att Ni respekterar, det är inte av elakheter utan att det är verkligen fullbokat.

Nu får vi väl göra det bästa av situationen, att träffar krockar börjar bli oundvikligt.
När det är renodlade Volvoträffar är det väl en bra regel att i fortsättningen kontakta varandra i god tid och checka av datum så slipper det här inträffa.

Ni ber oss byta datum, men snälla, vi har inga möjligheter till det, det är som sagt fullbokat.

Mvh
Mariana

Det är trist när omständigheter man inte kan påverka gör att det blir så här men Rättviksgänget släppte årets träffdatum på sin hemsida bara dagarna efter 2009 års upplaga så deras träffdatum har ju varit känt sedan länge.

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
Nixzic Xenon is the shit
1 mars 2010 · 98 Inlägg

kommer smile

Snajdarn Lights out.
1 mars 2010 · 124 Inlägg

Jag kommer med en RWD T5...

TurboThim
7 mars 2010 · 37 Inlägg

krockar som vanligt med Rättvikstrfäffen och gatebil i mantorp.. går det å byta datum??

Volvo 854 T-5R T-Gul -1995
Volvo 850 T-5R "T-Gul" (1995)
Rylander
7 mars 2010 ·

TurboThim skrev:
krockar som vanligt med Rättvikstrfäffen och gatebil i mantorp.. går det å byta datum??

Läs kanske lite högre upp i tråden innan du frågar kanske kan vara nått? roll

Teres
8 mars 2010 · 175 Inlägg

man kanske ska komma och ställa ut min 242 VOC rallybil ... Fast jag vet inte om det är så mycket och se igentligen big_smile

OphanWitehall
8 mars 2010 · 1 335 Inlägg

Blir Rättviks träffen för mig ist... Som sagt himla synd att ni tog samma datum som dom fast dom bestämt det sedan lågnt tidigare... sad

Lowe
10 mars 2010 · 35 Inlägg

Jag kommer på denna härliga träff.

//Janne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang