2-8Injection skrev:
Youknowitsralle skrev:
2-8Injection skrev:
Jag tror du har de flesta emot dig här. Jag tror att dom som säger sig avguda 240:ins design i själva verket Lärt sig gilla den, eftersom de växt upp med den och de har blivit hemmablinda.
Tänk er själva.. hade ni kännt likadant för 240 om ni varit uppväxta i Tyskland t.ex.? Förmodligen inte. Ni hade inte fått samma hjärntvätt där, då man ser mycket andra bilar också.
240 är en helig ikon för Sverige, som vi älskar - men knappast en erkänd designstudie. Den är ful.
Som sagt kan inte du tala för alla. Jag är inte uppväxt med Volvo överhuvudtaget. Köpte en som förstabil då jag tycker de ser så jäkla fräcka ut. Om man menar som du så kan man likagärna säga att alla som gillar t.ex. Ferrari Enzo gör detta för att de har blivit hjärntättade? Din kommentar kan mycket väl vara den dummaste och mest ologiska jag någonsin läst.
Du hajar uppenbarligen inte vad jag menar. Men jag respekterar att du gillar 240. Jag själv älskar min Granada bland annat för dess utseende, min far hade en sådan när jag växte upp.
Din Granada är cool tycker jag. Gillar dom oxå eftersom jag haft en tidigare!! Jag har ju röstat på den tidigare!
/Benny
Senast redigerat av Vettemannen (11 november 2010)
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!