2950
Sök

Vilket är ditt favorit-bilmärke?

807 Inlägg
6 november 2010
Toyota så klart:) Har två nu, aldrig varit så nöjd:)

I'd rather die like a man, than live like a coward

120 Inlägg
6 november 2010
Ford, Audi och det där störningsmomentet i backspegeln..

Random Hero
4 047 Inlägg
6 november 2010
Subaru, audi

Dog food lid. Backwards

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
7 november 2010
Buick, Cheva, Ford, Pontiac, Oldsmobile, Nissan, Toyota, Mitsubishi och diverse andra i mestadels den här ordningen.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

711 Inlägg
7 november 2010
Volvo,då jag mest har haft olika volvon,gjorde misstaget att köpa en saab en gång.
Det gör jag inte om..

100% ninja
342 Inlägg
7 november 2010
Youknowitsralle skrev:
Självklart volvo, om man samlar alla punkter som pris, styrka, snygghet och komfort så är det klart att Volvo tar hem priset! Ta min 240 t.ex. Förbannat mycket bil för pengarna! big_smile

mm för 240 är känd för sin snygghet och styrka..

men jag respekterar din åsikt.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

Lastbilschaufför
257 Inlägg
7 november 2010
Jag är ju lite tänd på audi jag wink

Four Rings To Rule Them All

111 Inlägg
9 november 2010
Tyskar är bra, bäst är Opel, Ford, BMW och volkswagen

Likbärgare
375 Inlägg
9 november 2010
Dodge, Och Volvo av äldre modell!

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 november 2010
Opel så klart. smile Iaf för mig.
Men det finns givetvis flera bra märken därute.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Industridesigner
324 Inlägg
10 november 2010
Porsche och Wiesmann.

Sen kommer VW, Audi, BMW, Mercedes, Saab...

– ––– -–- ––- -- -–--
Mitt projekt (bilen)
Min hemsida (industridesign)

4 637 Inlägg
10 november 2010
Youknowitsralle skrev:
TeedasT skrev:
Youknowitsralle skrev:
Självklart volvo, om man samlar alla punkter som pris, styrka, snygghet och komfort så är det klart att Volvo tar hem priset! Ta min 240 t.ex. Förbannat mycket bil för pengarna! big_smile

mm för 240 är känd för sin snygghet och styrka..

men jag respekterar din åsikt.

Alla bilmärken har skapat bättre och sämre bilar. Nu menar jag överlag. 240'n är inte speciellt stark nej.
Men jag tycker den är föööööööööörbannat snygg!

Snyggaste bilen, håller med.

957 Inlägg
10 november 2010
ser varkligen  ingen snygghet i en volvo 240  ser fan ut som en kylskåp på hjul men jajaj
för mej e det   Audi  Seat  Volswagen  honda '
ochs en drömm bilen  Aston Martin  bara de nya modelerna
Senast redigerat av BadBoy89 (10 november 2010)

34 Inlägg
10 november 2010
Yamaha frälst är jag, tyvär bygger dem ju inga bilar. Men har inget favvo märke, fast ja gillar väl Volvo,SAAB och volkswagen bäst. Volvo S80 V8 AWD älskar ja eftersom de är yamaha som gör motorn. Annars gillar jag volvos R bilar.

120 Inlägg
10 november 2010
Youknowitsralle skrev:
BadBoy89 skrev:
ser varkligen  ingen snygghet i en volvo 240  ser fan ut som en kylskåp på hjul men jajaj

Til skillnad från din bil? wink
Aja smaken är som baken.

Jag tror du har de flesta emot dig här. Jag tror att dom som säger sig avguda 240:ins design i själva verket Lärt sig gilla den, eftersom de växt upp med den och de har blivit hemmablinda.

Tänk er själva.. hade ni kännt likadant för 240 om ni varit uppväxta i Tyskland t.ex.? Förmodligen inte. Ni hade inte fått samma hjärntvätt där, då man ser mycket andra bilar också.

240 är en helig ikon för Sverige, som vi älskar - men knappast en erkänd designstudie. Den är ful.

957 Inlägg
10 november 2010
2-8Injection skrev:
Youknowitsralle skrev:
BadBoy89 skrev:

Til skillnad från din bil? wink
Aja smaken är som baken.

Jag tror du har de flesta emot dig här. Jag tror att dom som säger sig avguda 240:ins design i själva verket Lärt sig gilla den, eftersom de växt upp med den och de har blivit hemmablinda.

Tänk er själva.. hade ni kännt likadant för 240 om ni varit uppväxta i Tyskland t.ex.? Förmodligen inte. Ni hade inte fått samma hjärntvätt där, då man ser mycket andra bilar också.

240 är en helig ikon för Sverige, som vi älskar - men knappast en erkänd designstudie. Den är ful.

Att alla e emot mej det  bryr jag mej inte om så mtk ajg tycker den e ful oavset  vad andra säger   det e min åsikt till den bilen  jag  hatar både  sabb och volvo   tycker det e  fula de felsta  av deras bilar  den enda som är snygg  hos volvo e den  S80    vet ej va det  är  för års model men tror det är typ  09 elelr någto sån  nyare modelen e det iallfall. Jag  är inte uppväxt i någon land som tillvarkar såna här bilar    men  som första bil hade jag   en ford eskort  och sen en mitsubishi carisma. Jag ahr aldrig gillat  volvo eller sabb  både hur de ser utt och  deras motorer  som e värdelös typ   stora  motor volymer jämfört med lite hästar    och de  dricker  rätt så mtk  men jajaj  jag ahr sakt mitt iallfall alla vi är olika emd  olika samk  så enkelt e det bara  för jag gillar  inte volvo  betyder  inte  att   alla  är   som jag

209 Inlägg
10 november 2010
Tyskt ska det va! Volkswagen Audi och BMW smile å hällst inte nyare än tidigt 90 tal

Meldem
917 Inlägg
10 november 2010
finns väll egentligen inget bilnärke jag föraktar... dem flesta har bilar jag skulle kunna tänka mig att äga. Men har en förkärlek till japaner... <3

(&#9583;°&#9633;°)&#9583;&#8203;&#65077; &#9531;&#9473;&#9531;&#65279;

Fiskförädlare
108 Inlägg
11 november 2010
ouf gud va svårt, har många favoriter men just nu så skulle jag nog inte tacka nej till en volvo (helst xc90)
eller en dodge (vilken som helst tror jag)

Sök