Vad är det snabbaste ni kört?

prodrive Avstängd
3 december 2008 · 962 Inlägg

Andy_88 skrev:
har inte försökt så mycket än, men lyckades med 160 på en 50väg här hemma, sen skulle jag svänga så fick bromsa

Du är cool, hoppas du blir av med körkortet snart.

immy
3 december 2008 · 230 Inlägg

Andy_88 skrev:
har inte försökt så mycket än, men lyckades med 160 på en 50väg här hemma, sen skulle jag svänga så fick bromsa

hmm varför berättar man en sån sak?

kawiZz RMR-Crew
3 december 2008 · 478 Inlägg

Janosch skrev:

kawiZz skrev:

immy skrev:
Undra vem som blir först över 300 sträcket 2009?! smile

Ja, det vore himla coolt att veta.

175km/h här.

Du fick körkort 2/10 och heter Manfred? yikes


Blir nog 210 för mig. Dock i farsans bil.

Efterblivna jag, tog det 2/12 (idag) skrev fel 2 gånger.

Janosch
3 december 2008 · 205 Inlägg

kawiZz skrev:

Janosch skrev:

kawiZz skrev:

Ja, det vore himla coolt att veta.

175km/h här.

Du fick körkort 2/10 och heter Manfred? yikes


Blir nog 210 för mig. Dock i farsans bil.

Efterblivna jag, tog det 2/12 (idag) skrev fel 2 gånger.

Grattis!! smile

Larschan
3 december 2008 · 519 Inlägg

220km/h med en Saab 9000.

Evojocke
3 december 2008 · 20 Inlägg

215 km/h med min förra s2000
265 km/h med min rs2, sen slog den i från.
201 km/h med yamaha r1, ruggigt!!
115 /km/h med min fittmicra smile)
273 km/h med supran

MariaC
3 december 2008 · 140 Inlägg

Beror ju på hur det ser ut och vilken tidpunkt på dygnet

prodrive skrev:

Andy_88 skrev:
har inte försökt så mycket än, men lyckades med 160 på en 50väg här hemma, sen skulle jag svänga så fick bromsa

Du är cool, hoppas du blir av med körkortet snart.

Saab 9-5 (2005)
johanhhh
3 december 2008 · 396 Inlägg

130 km/h gick snabbt för att vara en 740 med b230a:P

prodrive Avstängd
3 december 2008 · 962 Inlägg

MariaC skrev:
Beror ju på hur det ser ut och vilken tidpunkt på dygnet

prodrive skrev:

Andy_88 skrev:
har inte försökt så mycket än, men lyckades med 160 på en 50väg här hemma, sen skulle jag svänga så fick bromsa

Du är cool, hoppas du blir av med körkortet snart.

Möjligtvis, men varför skriver han att det var på en 50 väg? Jo för att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite. Dessutom brukar dom flesta 50 vägar vara rätt olämpliga, däremot finns det många 70 vägar där 70 är rent löjligt...

MariaC
3 december 2008 · 140 Inlägg

Är det typ mitt i natten då alla ligger och sover är det ju skit samma

prodrive skrev:

MariaC skrev:
Beror ju på hur det ser ut och vilken tidpunkt på dygnet

prodrive skrev:

Du är cool, hoppas du blir av med körkortet snart.

Möjligtvis, men varför skriver han att det var på en 50 väg? Jo för att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite. Dessutom brukar dom flesta 50 vägar vara rätt olämpliga, däremot finns det många 70 vägar där 70 är rent löjligt...

Saab 9-5 (2005)
alexander_e_b
3 december 2008 ·

220km/h med en passat V5... För massa år sen.
Sen gick det jäkla snabbt (Vet ej hur snabbt) i USA en gång med en Corvette ZHZ 436hk.
(Samma som i bakgrunden på min avtar)

http://jalopnik.com/assets/resources/2008/06/Hertz-Corvette-ZHZ.jpg

Senast redigerat av alexander_e_b (3 december 2008)

_tedde88_ LaddtrycksMissbrukare
3 december 2008 · 355 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

_tedde88_ skrev:
jag körde 300Km/H med min opel omega förra vintern för den hade jag trimmat med dumpventil smile

lol Kul med lite humor... big_smile

ja jag kände för att glänsa lite cool

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast
Rock-Star
3 december 2008 · 2 982 Inlägg

s60 2,4T - 220km/h för en kort stund.

Polara
3 december 2008 · 430 Inlägg

Hardjim skrev:

Polara skrev:

Hardjim skrev:

Förmodligen eftersom mätaren bara går till 290km/h. Om nu inte han har bytt tavlor men då stämmer det inte.
Han kan ju bytt hela huset med det är extremt sällsynt.

ok, hans mätare var graderad till 340km/h, byggd av en tuningfirma i tyskland som högfartsbil, byggd för att hänga av amg o m-tech bilar mm
rättså tuff bil egentligen- hade väl bara vikten emot sig egentligen...

Okej, få han att gå med i 3kgt.se eller finns han där?
Eller på garaget? Några tider från stripp eller 201m?
Alltid kul med fina GT bilar. smile

Nja det blir nog svårt han krachade bilen i ett högfartstest, 270km/h in i räcket å sen voltade bilen, skrot av både bil å förare, han dog genast men han dog lycklig iaf...

Mopar or no car!
Renault scenic "VM Bilen" (2001)
Chevrolet Caprice "Bonny" (1970)
leksak Kanon..
3 december 2008 · 1 473 Inlägg

MariaC skrev:
Är det typ mitt i natten då alla ligger och sover är det ju skit samma

prodrive skrev:

MariaC skrev:
Beror ju på hur det ser ut och vilken tidpunkt på dygnet

Möjligtvis, men varför skriver han att det var på en 50 väg? Jo för att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite. Dessutom brukar dom flesta 50 vägar vara rätt olämpliga, däremot finns det många 70 vägar där 70 är rent löjligt...

Det finns alltid folk vakna, då nej.

Edge EVOLUTION GARAGE
3 december 2008 · 1 837 Inlägg

Visst är det kul att köra fort!, men kör på en riktigt smal och kurvig väg istället och allt över 40-50km/h känns som om det gick med ljusets hastighet! tongue
Mycket roligt och inspirerande! big_smile
Dessutom hinner man ju stanna eller snabbt bromsa ner till en fart man kan hantera om nåt skulle hända eller dyka upp på vägen. wink

//Edge
Andy_88 Elektriker/Volvobuse
3 december 2008 · 218 Inlägg

prodrive skrev:

MariaC skrev:
Beror ju på hur det ser ut och vilken tidpunkt på dygnet

prodrive skrev:
Du är cool, hoppas du blir av med körkortet snart.

Möjligtvis, men varför skriver han att det var på en 50 väg? Jo för att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite. Dessutom brukar dom flesta 50 vägar vara rätt olämpliga, däremot finns det många 70 vägar där 70 är rent löjligt...

alltså, man svarar på en fråga i en tråd om hur fort man kört.... sen får man bara skit? Du är cool som kan va kaxig bakom ett tangentbord och vågar provocera någon du troligtvis aldrig kommer träffa.... ojojoj dig vill man inte möta i en mörk gränd

Senast redigerat av Andy_88 (3 december 2008)

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar
Volvo V70n "BlackBetty" (2004)
prodrive Avstängd
3 december 2008 · 962 Inlägg

Andy_88 skrev:

prodrive skrev:

MariaC skrev:
Beror ju på hur det ser ut och vilken tidpunkt på dygnet

Möjligtvis, men varför skriver han att det var på en 50 väg? Jo för att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite. Dessutom brukar dom flesta 50 vägar vara rätt olämpliga, däremot finns det många 70 vägar där 70 är rent löjligt...

alltså, man svarar på en fråga i en tråd om hur fort man kört.... sen får man bara skit? Du är cool som kan va kaxig bakom ett tangentbord och vågar provocera någon du troligtvis aldrig kommer träffa.... ojojoj dig vill man inte möta i en mörk gränd

Jag var varken kaxig eller provocerande, kör man 160km/h på en 50km/h väg skall man icke ha körkort.

Edit: Det hade ju varit en annan femma om det hade varit 90 eller 110 väg, där är det ingen stor risk att skada någon annan.

Senast redigerat av prodrive (3 december 2008)

R1kard V-Power
3 december 2008 · 1 186 Inlägg

prodrive skrev:

Andy_88 skrev:

prodrive skrev:

Möjligtvis, men varför skriver han att det var på en 50 väg? Jo för att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite. Dessutom brukar dom flesta 50 vägar vara rätt olämpliga, däremot finns det många 70 vägar där 70 är rent löjligt...

alltså, man svarar på en fråga i en tråd om hur fort man kört.... sen får man bara skit? Du är cool som kan va kaxig bakom ett tangentbord och vågar provocera någon du troligtvis aldrig kommer träffa.... ojojoj dig vill man inte möta i en mörk gränd

Jag var varken kaxig eller provocerande, kör man 160km/h på en 50km/h väg skall man icke ha körkort.

Men du som är så duktig ska förstås ha körkort?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Andy_88 Elektriker/Volvobuse
3 december 2008 · 218 Inlägg

prodrive skrev:

Andy_88 skrev:

prodrive skrev:

Möjligtvis, men varför skriver han att det var på en 50 väg? Jo för att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite. Dessutom brukar dom flesta 50 vägar vara rätt olämpliga, däremot finns det många 70 vägar där 70 är rent löjligt...

alltså, man svarar på en fråga i en tråd om hur fort man kört.... sen får man bara skit? Du är cool som kan va kaxig bakom ett tangentbord och vågar provocera någon du troligtvis aldrig kommer träffa.... ojojoj dig vill man inte möta i en mörk gränd

Jag var varken kaxig eller provocerande, kör man 160km/h på en 50km/h väg skall man icke ha körkort.

som om du aldrig kört fort då, lika illa att köra 120 på en 90väg, men de gör folk hela tiden, och inte kaxig eller provocerande? vad kallar du detta? "att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite"
skulle de vara smicker kanske? och om du retar dig på folk som kör för fort, varför i helv*te kollar du i denna tråden för? titeln antyder lite om vad folk skriver för inlägg, sen om jag råkade säga att jag låg 150 på en 50 väg, är väl inte värre än att någon säger "Jag körde 280 på motorvägen".... liksom de högsta man får köra i sverige är 110 just nu, 120 på vissa ställen, så om du ska klaga på mig kan du klaga på alla i denna tråden istället.... sluta lek minipolis och håll dig till ämnen du gillar, istället för att reta upp dig själv här

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar
Volvo V70n "BlackBetty" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang