2989
Sök

Vad är det snabbaste ni kört?

2bad4u
5 januari 2008
220 km/h med en volvo V70 på en motorväg
med övningskörningskylt big_smile
snabbare kommer det bli me körkort

1 754 Inlägg
5 januari 2008
2bad4u skrev:

Man kan ju undra hur mycket jag hade skrattat när du dött och dödat den som du övningskörde med. Inte så smart. Men kul tongue

Jag kan inget om allt.

bitter besserwisser
644 Inlägg
5 januari 2008
Holiace skrev:
2bad4u skrev:

Man kan ju undra hur mycket jag hade skrattat när du dött och dödat den som du övningskörde med. Inte så smart. Men kul tongue

fan vad förvånade de skulle bli då.. oj vi dog..

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

V-Power
1 186 Inlägg
5 januari 2008
Jag har kört min bil i 180 km/h när jag hängde på en 607:a på motorvägen till Göteborg smile (Övningskör)

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Team Pro5
313 Inlägg
5 januari 2008
180 med räcer volvon tongue

Lät som en misshandlad skördetröska förövrigt..
Senast redigerat av Syncr0 (5 januari 2008)

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

Robban_tic
5 januari 2008
220 å 180 när ni övningskör ? låter inte realistiskt me tanke på att er förälder måste sitta breve ? :S ifall jag kör pyttelite över angivna hastigheten så blir jag fan utskälld tongue

1 754 Inlägg
5 januari 2008
Robban_tic skrev:
220 å 180 när ni övningskör ? låter inte realistiskt me tanke på att er förälder måste sitta breve ? :S ifall jag kör pyttelite över angivna hastigheten så blir jag fan utskälld tongue

Jag har kört 125 km/h (antar att det är runt 120 km/h) och då sa mamma att jag skulle sluta gasa, så det gjorde jag.

Nu ska jag vara allvarlig, jag tror inte på någon som sägar att de kört över 200 på motorvägen under övningkörning. (iofs så vet jag en som kommer det)
Senast redigerat av Holiace (5 januari 2008)

Jag kan inget om allt.

V-Power
1 186 Inlägg
5 januari 2008
Robban_tic skrev:

Ja men har du hört talas om att folk är olika. Min farsa ger mej lite mer frihet i trafiken för att han märker att jag har koll på svåra situationer och vet att jag e bra förare. 180 har jag kört vid ett tillfälle o de e inget jag får göra ofta, men han litar på mej. Däremot min morsa låter inte heller mej köra 1 Km/h för snabbt, då blir de oxå ett jävla liv.

Rikard

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
5 januari 2008
290 enligt gps i en steg 5 timmad v70R. (+ 2 vittnen)

BREDASTE V70:IN ;p

1 754 Inlägg
5 januari 2008
750t-5r+ skrev:

Hur högt upp går sista växeln?

Jag kan inget om allt.

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
5 januari 2008
Holiace skrev:
750t-5r+ skrev:

Hur högt upp går sista växeln?

bra fråga, vet inte men varvade runt 8k har jag för mig

BREDASTE V70:IN ;p

253 Inlägg
5 januari 2008
har toppat mätaren på flickans saab 93 aero (260) o fortsatt accelerera, så jag vet inte riktigt vilken hastighet jag va uppe i till slut. bild finns hos henne, selma här på garaget, när vi toppar mätaren.. men en 270 skulle jag väl gissa på at tjag va uppe i

Robban_tic
5 januari 2008
Konbanan skrev:
Robban_tic skrev:

Ja men har du hört talas om att folk är olika. Min farsa ger mej lite mer frihet i trafiken för att han märker att jag har koll på svåra situationer och vet att jag e bra förare. 180 har jag kört vid ett tillfälle o de e inget jag får göra ofta, men han litar på mej. Däremot min morsa låter inte heller mej köra 1 Km/h för snabbt, då blir de oxå ett jävla liv.

Rikard

visst kan ju vara att min farsa är yrkeschaufför å rädd om sin bil men ändå, lite riskabelt att köra i 180 om du skulle åkt dit ?

2bad4u
5 januari 2008
Robban_tic skrev:

haha synd för dig:D farsan låter mig köra fritt, ofc hade jag ju kontrol över bilen men man ligger ju fan inte o varvar sin bil i 220 hela tiden, vile bara testa hur snabbt jág kunde köra jag vet att många klagar eftersom ag övningskör menmen jag hade uppsikt

V-Power
1 186 Inlägg
5 januari 2008
Robban_tic skrev:
Konbanan skrev:
Robban_tic skrev:

Rikard

visst kan ju vara att min farsa är yrkeschaufför å rädd om sin bil men ändå, lite riskabelt att köra i 180 om du skulle åkt dit ?

Klart de e är extremt riskabelt, jag hade förmodligen aldrig fått ta körkort tongue Men människor kontrollerar trafiken olika, precis som allt annat.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

406 Inlägg
5 januari 2008
Robban_tic skrev:

haha min farsa hade blivit galen om jag hade gjort det.

:DPlattan i mattan:D

V-Power
1 186 Inlägg
5 januari 2008
2bad4u skrev:
Robban_tic skrev:

haha synd för dig:D farsan låter mig köra fritt, ofc hade jag ju kontrol över bilen men man ligger ju fan inte o varvar sin bil i 220 hela tiden, vile bara testa hur snabbt jág kunde köra jag vet att många klagar eftersom ag övningskör menmen jag hade uppsikt

Precis de jag menar, jag har oxå friheten o har testat o dra på riktigt ordentligt ibland.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 januari 2008
2bad4u skrev:
Robban_tic skrev:

jag vill inte verkar grinig eller så eftersom även jag körde bra fort en par gånger när jag övningskörde men det där med att du säger att du hade kontroll över bilen när du körde 220km/h stämmer verkligen inte, jag menar alla kan väll köra fort och hålla i ratten, det har inget med kontroll att göra, men om det hade hoppat ut nått i vägen, nån bil som svängat ut framför dig ellerom det skulle ha varit nått annat hinder så skulle du verkligen inte ha haft kontroll på bilen i den farten smile

nej jag är ingen moralkärring eftersom att det är rätt sällan jag håller hastighetsbegränsningarna, men det jag menar är att man har ingen vidare konroll över bilen i den farten oavsett hur duktig man är på att köra nästan smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

227 Inlägg
5 januari 2008
280 i saaben enligt gps!

V-Power
1 186 Inlägg
5 januari 2008
zero2000 skrev:
280 i saaben enligt gps!

Och den bara skreeek efter mer!! haha fan va gött smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/