2bad4u skrev:
Robban_tic skrev:
220 å 180 när ni övningskör ? låter inte realistiskt me tanke på att er förälder måste sitta breve ? :S ifall jag kör pyttelite över angivna hastigheten så blir jag fan utskälld

haha synd för dig:D farsan låter mig köra fritt, ofc hade jag ju kontrol över bilen men man ligger ju fan inte o varvar sin bil i 220 hela tiden, vile bara testa hur snabbt jág kunde köra jag vet att många klagar eftersom ag övningskör menmen jag hade uppsikt
jag vill inte verkar grinig eller så eftersom även jag körde bra fort en par gånger när jag övningskörde men det där med att du säger att du hade kontroll över bilen när du körde 220km/h stämmer verkligen inte, jag menar alla kan väll köra fort och hålla i ratten, det har inget med kontroll att göra, men om det hade hoppat ut nått i vägen, nån bil som svängat ut framför dig ellerom det skulle ha varit nått annat hinder så skulle du verkligen inte ha haft kontroll på bilen i den farten

nej jag är ingen moralkärring eftersom att det är rätt sällan jag håller hastighetsbegränsningarna, men det jag menar är att man har ingen vidare konroll över bilen i den farten oavsett hur duktig man är på att köra nästan

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!