Jag var uppe i ca 160-170+ vid en omkörning, (Saab är farliga ). Övningskör fortfarande och mamma kände sig inte allt för bekväm med vad som stog på märaren så det blev till att kliva på bromsen //Johannes
Jag var uppe i ca 160-170+ vid en omkörning, (Saab är farliga ). Övningskör fortfarande och mamma kände sig inte allt för bekväm med vad som stog på märaren så det blev till att kliva på bromsen //Johannes
Riiiiiiiiiiight. 160-170+ under övningskörning?
Otroligt ---*----------------------------- Troligt * = Du.
Fullt möjligt. Men killen har ingen tic, han har en sur gammal 745 gle på 136 volvohästar (50 hittar ner i backen)
Vem har sagt att det är hans bil som han toppat 220 med? Jag tror inte heller att en GLE klarar det, men det kan ju varit med en annan bil
Det verkar mest sannolikt att han menar sin egna sura skruvförti och inte någon annans tror jag:P Annars kan ju vem som helst klämma till med typ 400km/h volvo 244. relevans och sannolikhet= 0
Fullt möjligt. Men killen har ingen tic, han har en sur gammal 745 gle på 136 volvohästar (50 hittar ner i backen)
Borde väl nå runt 180-190 iaf...
Kanske ned för hallandsåsen. Annars tar det nog stopp kring 170. Jag har själv försökt pressa en 745 (dock glt) och den orkade absolut inte en kilometer över 175.