Ni som ska ner på det viktiga/roliga dvs lördagkväll när åks det från Göteborg ? Tror det är bra med två avfärder, en för dom på dagen som vill stå och titta på bilar och en för dom som på kvällen ska ner ska anväda sin bil
Men va sägs om 13:00 vid Ikea kållered? Då är man ju framme vid typ 16-17:00 tiden då allt sätter igång! Då behöver man ju heller inte vrölköra hela vägen ner utan kan spara lite bensin Träffen har stängt för dagen o alla drar sig mot Helsingborgs gator... Vart vid Ikea därimot kanske någon har nått bra tips på..? Parkeringen är nog fullsatt med möbelhandlare kan jag tänka mig..?
JAg åker ner på lördagen Vart och när är det som det händer grejer? skicka gärna PM Detta är första året som ajg är med på lördagskvällen så vet därför inte så mycket förutom att det skall vara grymt:D har åkt ner på söndagen dom andra åren jag har vart där
Men va sägs om 13:00 vid Ikea kållered? Då är man ju framme vid typ 16-17:00 tiden då allt sätter igång! Då behöver man ju heller inte vrölköra hela vägen ner utan kan spara lite bensin Träffen har stängt för dagen o alla drar sig mot Helsingborgs gator... Vart vid Ikea därimot kanske någon har nått bra tips på..? Parkeringen är nog fullsatt med möbelhandlare kan jag tänka mig..?
Låter som en bra ide Humm ja vart vid IKEA Så och bränn däck så hittar vi dig
Låter som en bra ide Humm ja vart vid IKEA Så och bränn däck så hittar vi dig
Alla följer röken då. Nej men allvarligt. Hela Ikeas parkering och parkeringarna längre bort som hör till elgiganten o de kommer nog vara smockfullt vid ett tiden! Vet ju inte hur många vi blir o så än men kan ju vara skönt att kunna mötas upp någonstans där vi inte behöver trängas med andra?