Mitt första projekt när det gällde att få fart på en volvo 850 turbo
jocke_gronberg skrev:Nya tryckrörs kittet kommer när pengarna börjar rulla igen..http://www1.garaget.org/gallery/images/ … bf0129.jpg
Mack855 skrev:jocke_gronberg skrev:Nya tryckrörs kittet kommer när pengarna börjar rulla igen..http://www1.garaget.org/gallery/images/ … bf0129.jpgvart har du fått tag i godiset?
Jimpstyle skrev:Riktigt trevligt! Önskar man kunde skaffa sig sånt där själv:)
jocke_gronberg skrev:Jimpstyle skrev:Riktigt trevligt! Önskar man kunde skaffa sig sånt där själv:)ja det kommer sitta fint på bilenHåller tummarna att motorn håller nu så jag kan köra hela denna sommar
Glimbrink skrev:jocke_gronberg skrev:Jimpstyle skrev:Riktigt trevligt! Önskar man kunde skaffa sig sånt där själv:)ja det kommer sitta fint på bilenHåller tummarna att motorn håller nu så jag kan köra hela denna sommarKlart den gör, den får ju finfin service
jocke_gronberg skrev:Glimbrink skrev:jocke_gronberg skrev:ja det kommer sitta fint på bilenHåller tummarna att motorn håller nu så jag kan köra hela denna sommarKlart den gör, den får ju finfin service tänker mest på bottendelen helt orörd och har rullat 22.000mil men får vara snäll på laddet
Glimbrink skrev:jocke_gronberg skrev:ja det kommer sitta fint på bilenHåller tummarna att motorn håller nu så jag kan köra hela denna sommarKlart den gör, den får ju finfin service
jocke_gronberg skrev:ja det kommer sitta fint på bilenHåller tummarna att motorn håller nu så jag kan köra hela denna sommar
jocke_gronberg skrev:Severin: beställde allt ifrån DO88.se och det kostade 3000 inkl fraktJimpstyle: Laddtrycket ligger nu på 1.0-1.1 bar men ska ställa in grundladdet innan jag kör mer
Growe skrev:Glimbrink skrev:jocke_gronberg skrev:ja det kommer sitta fint på bilenHåller tummarna att motorn håller nu så jag kan köra hela denna sommarKlart den gör, den får ju finfin service man kan tycka att det borde hållalyckades rasa min som gått 15K med full servic historik =/oljering på 4:an cyl som dog gilla inte varven eller nått=)