Har problem med min med, en eller två sånna clips har rullat ut ifrån den skenan på min förardörr, och det resulterar ju i att stagen som håller rutan sitter löst och jag kan röra rutan lite som jag vill. måste fixa detta med!
Har problem med min med, en eller två sånna clips har rullat ut ifrån den skenan på min förardörr, och det resulterar ju i att stagen som håller rutan sitter löst och jag kan röra rutan lite som jag vill. måste fixa detta med!
det sitter 2st sådana med clips ska köpa båda på volvo i veckan. sedan får man se hur mycket pyssel det är att få dit dom.
fick svar på galleribilden. tur att man känner jerkR här på garaget
det sitter 2st sådana med clips ska köpa båda på volvo i veckan. sedan får man se hur mycket pyssel det är att få dit dom.
fick svar på galleribilden. tur att man känner jerkR här på garaget
brukar räcka med att skjuta i clipset sen ta en polygrip och trycka i pinnen i clipset sen dit med låsclipset
ser likdant ut på 940 verkar som dom blir lite veka när dom setat ett antal år
kopparbrickorna ska ligga mellan bromsok och bromsslang, egentligen på båda sidor men det kanske är special mutter som tätar ändå.
Ifall det är det som tätar så kommer det garanterat läcka. tror dom skickar med dessa i alla satser. det sitter kona på båda ändarna som ska täta utan brickorna. Har du dessa bromslangar ?