vart hittade du xc grillen med emblemet? har en svart "xc" grill utan emblem men den du visade skulle sitta som ett smäck på turbon så kunde man jhu låta den andra ta plats på skrotbilen
det finns ingen klar grill utan man får bygga själv.
vart hittade du xc grillen med emblemet? har en svart "xc" grill utan emblem men den du visade skulle sitta som ett smäck på turbon så kunde man jhu låta den andra ta plats på skrotbilen
det finns ingen klar grill utan man får bygga själv.
synd får väll köpa en kromad och bygga på ser så fattigt ut med helt svart och helt kromad är inge vidare snyggt
såg riktigt trevligt ut har 94rören ligger till min men slangarna blir så dåliga hela tiden så ett sån rör skulle man ha råd med det gör nog rätt mycket för utsendet
såg riktigt trevligt ut har 94rören ligger till min men slangarna blir så dåliga hela tiden så ett sån rör skulle man ha råd med det gör nog rätt mycket för utsendet
vad kostar det i usa?
det kostar 2923 kr utan frakt eller ev tullavgift
har dock lite problem med montering av den öppna dunpen finns ingen anslutning för den
Senast redigerat av jocke_gronberg (23 augusti 2010)
du kan få köpa min golf för dom pengarna ;-) den är snål och rolig
2900:- utan frakt och tull lät inte så billigt =/ får man jhu en hel 850 för samma pengar
å är frågan vad för nån 850 får du för dom pengarna en skrot färdig 850
köpte min senaste för 3000:- bes den och det blev 3st fel kostade 600kr inkl framvagnsinställning att laga den och jag har en bil som jag kan köra med till 31dec 2011
Fullt upp hela helgen lånade en s60 d5 för att vara iväg och kolla på säng. Polerade den som tack. Han blev nöjd. Men 850n går det fortfarande sakta eller saning är att jag inte gör med än kör med den.
Senast redigerat av jocke_gronberg (5 september 2010)