Mitt första projekt när det gällde att få fart på en volvo 850 turbo
Jimpstyle skrev:fan det är ju så snyggt, Måste skaffa mig en vinge nu!
jocke_gronberg skrev:GranZ skrev:ja det blev jävligt snyggt.. tur att det inte blev någon färg skillnad ja vad jag kan se så stämmer färgen bra.
GranZ skrev:ja det blev jävligt snyggt.. tur att det inte blev någon färg skillnad
GranZ skrev:jocke_gronberg skrev:GranZ skrev:ja det blev jävligt snyggt.. tur att det inte blev någon färg skillnad ja vad jag kan se så stämmer färgen bra.Gött gött!!! du har lyckats att få den riktigt fin!!
Vitamin skrev:Bilen blir lite roligare med 18T, bara börja spara till nya stakar oxå, dom brukar gå åt rätt fort efter turbouppgradering
Jimpstyle skrev:vart kan man hitta en 16T?
jimmzzan skrev:hur är din gamla turbo då?
jocke_gronberg skrev:jimmzzan skrev:hur är din gamla turbo då? Kan troligtvis vara den turbon som kom ifrån fabrik 1995grenröret är det inget fel på. men blir att byta båda
jimmzzan skrev:jocke_gronberg skrev:jimmzzan skrev:hur är din gamla turbo då? Kan troligtvis vara den turbon som kom ifrån fabrik 1995grenröret är det inget fel på. men blir att byta bådaokej! låter bra det.ska du sälja din gamla turbo ?
jocke_gronberg skrev:jimmzzan skrev:jocke_gronberg skrev:Kan troligtvis vara den turbon som kom ifrån fabrik 1995grenröret är det inget fel på. men blir att byta bådaokej! låter bra det.ska du sälja din gamla turbo ?annons finns snart på blocket
jimmzzan skrev:jocke_gronberg skrev:Kan troligtvis vara den turbon som kom ifrån fabrik 1995grenröret är det inget fel på. men blir att byta bådaokej! låter bra det.ska du sälja din gamla turbo ?
jocke_gronberg skrev:Kan troligtvis vara den turbon som kom ifrån fabrik 1995grenröret är det inget fel på. men blir att byta båda