Karavan upp till Elmia Bilsport Performance & Custom Motor Show 2011?

Persson_307 BornStreetracer
10 januari 2011 · 197 Inlägg

Hej!

Någon som skall hålla i det härifrån Göteborgs trakterna?

Hoppas på lika kul som förra året trots seriekrocken vid kallebäcksmotet sad

MvH/

Xtravagant 1337
10 januari 2011 · 1 343 Inlägg

trots seriekrocken.. lät ju trevligt wink

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Persson_307 BornStreetracer
10 januari 2011 · 197 Inlägg

Xtravagant skrev:
trots seriekrocken.. lät ju trevligt wink

hehe ja va en del fina bilar där som fick sina bakdelar och frontar förstörda tyvär hmm

Zippo_
10 januari 2011 · 330 Inlägg

Har tappat förtroende för "elmia karavaner" Blir att åka upp med polarna bara då det endå slutar med det när man åker i den stora karavanen...

Pendulum
11 januari 2011 · 1 298 Inlägg

När hade ni tänkt åka isåfall persson? Kan tänka mig att åka karavan upp om vi kör lugnt och sansat och i någorlunda laglig fart för att undvika det som hände förra året och liknande.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Persson_307 BornStreetracer
11 januari 2011 · 197 Inlägg

chrillzter skrev:
När hade ni tänkt åka isåfall persson? Kan tänka mig att åka karavan upp om vi kör lugnt och sansat och i någorlunda laglig fart för att undvika det som hände förra året och liknande.

jag vet inte tongue tänkte kolla om det blir någon karavan upp först smile för oftast brukar det vara en förträff på tex stigscenter som va rätt kul förra året tongue och när folket börjar åka så brukar jag o polarna ligga o köra med en bit till ungefär borås, sedan bränner vi på och kör vidare utan karavanen smile

Pendulum
11 januari 2011 · 1 298 Inlägg

Persson_307 skrev:

chrillzter skrev:
När hade ni tänkt åka isåfall persson? Kan tänka mig att åka karavan upp om vi kör lugnt och sansat och i någorlunda laglig fart för att undvika det som hände förra året och liknande.

jag vet inte tongue tänkte kolla om det blir någon karavan upp först smile för oftast brukar det vara en förträff på tex stigscenter som va rätt kul förra året tongue och när folket börjar åka så brukar jag o polarna ligga o köra med en bit till ungefär borås, sedan bränner vi på och kör vidare utan karavanen smile

Ja som det var förra året. Då åkte vi väl från stigs center strax efter 11? smile

Senast redigerat av chrillzter (11 januari 2011)

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Persson_307 BornStreetracer
11 januari 2011 · 197 Inlägg

chrillzter skrev:
Ja som det var förra året. Då åkte vi väl från stigs center strax efter 11? smile

ah tror det va något sådant va tongue

Pendulum
11 januari 2011 · 1 298 Inlägg

Persson_307 skrev:
ah tror det va något sådant va tongue

Japp. Annars brukar de väl vara någon karavan som går tidigt också, runt 7? Men det känner jag är lite för tidigt. Runt 10-11 är lagom. Men det lutar åt att man åker själv eller några få bara, eller gör som du säger, hänga med till borås och sen dra ifrån. Problemet är bara om fler gör så... wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
widee
11 januari 2011 · 229 Inlägg

Blir det förträff vid stigcenter kommer jag nog förbi..Men åker sj till elmia Hade ett jävla meck i garaget efter krocken förra året.

Glansen
11 januari 2011 · 1 310 Inlägg

Ja då var det snart dags big_smile

Förra året åkte vid vid 10 eller 11 ja.
Året innan åkte vi vid 7 tror ja...

folk åkte ju sent förra året för dom inte orkade med mässan eller gå där inne så länge...
För dom som väntar på buset räcker det att åka upp vid 3-4

Glansen
17 januari 2011 · 1 310 Inlägg

Elmia är ju rätt sent iår, det är ju slutet av april 21- 24

the-one
17 januari 2011 · 182 Inlägg

Låter kul är nog på, mer detaljer kring detta tack smile stannar ni i borås vid 9 som vanligt?

Pendulum
17 januari 2011 · 1 298 Inlägg

the-one skrev:
Låter kul är nog på, mer detaljer kring detta tack smile stannar ni i borås vid 9 som vanligt?

Vi stannar i Borås, men inte vid 9. Vi åker ju från Stigs Center 10-11 förmodligen om vi gör som förra året så snarare framåt 12 skulle jag vilja påstå. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
the-one
5 februari 2011 · 182 Inlägg

tycker att ni borde börja uppdatera denna tråd med mer info ifall man ska ta den seriöst!

Persson_307 BornStreetracer
5 februari 2011 · 197 Inlägg

the-one skrev:
tycker att ni borde börja uppdatera denna tråd med mer info ifall man ska ta den seriöst!

nej tack gör inte det. jag ställde bara en fråga OM någon ska ta o arrangera en karavan.

den som hade tänkt hålla i det får gärna lägga upp en ny tråd med mer info etc.. smile

Jollen940
6 februari 2011 · 116 Inlägg
Volvo 740 "Veemern" (1987)
sachman Arn Racing
28 februari 2011 · 383 Inlägg

Karavanen från GBG - Borås förra året var trevlig.. Doc fick vi inte så mycket "karavan känsla" ifrån Bårås då det kändes som att det delades upp i smågrupper?
Är några stycken ifrån skaraborg som mötte upp i jusst i borås förra året ( liten omväg men värt att göras i år igen om, det blir av)

Ser gärna att det kommer fler förslag med olika sorters karavaner så dom som vill köra en "försten dit karavan" åker för sig själva osv:)
Vi skulle nog isåfall åka med den som blev störst wink 

Så ser gärna att det kommer upp fler förslag på olika tider och sorters karavaner och allt vad det kan vara!

MVH Simon

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Jimmylainen
28 februari 2011 · 420 Inlägg

sachman skrev:
Karavanen från GBG - Borås förra året var trevlig.. Doc fick vi inte så mycket "karavan känsla" ifrån Bårås då det kändes som att det delades upp i smågrupper?
Är några stycken ifrån skaraborg som mötte upp i jusst i borås förra året ( liten omväg men värt att göras i år igen om, det blir av)

Ser gärna att det kommer fler förslag med olika sorters karavaner så dom som vill köra en "försten dit karavan" åker för sig själva osv:)
Vi skulle nog isåfall åka med den som blev störst wink 

Så ser gärna att det kommer upp fler förslag på olika tider och sorters karavaner och allt vad det kan vara!

MVH Simon

Brukar vara så. När jag åkte 2008 hölls karavanen perfekt till borås och en bit efter det, men sen splittrades den upp pga. att folk ska ligga och maxa bilen och visa vad den går för vilket man kan göra en annan gång tycker jag.

En karavan ska upplevas mäktig och ett stort led är, mäktigt.


ex.
http://data.fuskbugg.se/skalman02/____________________Bild%20002.jpg

sachman Arn Racing
28 februari 2011 · 383 Inlägg

Precis en sån som det ska vara:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang