Idag har jag äntligen fått flytta på bilen och revit maskeringen!
Bilderna får tala för sig själva....jag är nöjd i alla fall!
lägg märke till fälgarna, vilka tycker ni är finast till bilen?
vad säger ni? KOMMENTERA!
skicka även iväg en beställning till schmiedmann ikväll med lite gosaker som kommer komma. Morgondagens planering är att dra kablarna till ljudet och lägga i den nya mattan som jag hoppas passar....håll tummarna!
tänkte även visa en bild med mig så ni får se vem de är som skriver var dag här på forumet!
Tjeeeeenaaa... Jedrans nsygg färgen blev i dagsljuset.. Jadu, fälgarna va svårt.. Jag har aldrig gillat cromefälgar men denna modellen du har på va snygg. Tycker nog också att dom var snyggast på bilen till den färgen.. Å andra sidan så passar dom mörka fälgarna lika bra fast det ger bilen ett lite råare utseende...
Så själv tycker jag att båda passar utmärkt.. frågan e bara om man ska ha glidar stuk på den (cromefälgar) eller det lite råare...
Kommer det att finnas nått annat crome på bilen sen? Njurar o sånt t.ex. ?? Om det ska det så ta dom blanka fälgarna.. Ska du inte ha nått crome alls på den så ta dom mörka..
Sådan typ av märk fälg ser alltid mindre ut än vad de är på grund av att det mörka i mitten är omringat av det ljusa. Hade ett par 19" i den stilen. Såg ut som 18"
Sådan typ av märk fälg ser alltid mindre ut än vad de är på grund av att det mörka i mitten är omringat av det ljusa. Hade ett par 19" i den stilen. Såg ut som 18"
Kör på de ljusa fälgarna. Ser grymt schysst ut! Bra jobbat
Okej, ja jag vet inte..de flesta säger det men jag tycker de ser så osportiga ut...tanken är att det inte ska vara något annat krom på bilen heller....så jag vet inte....hade så gärna provat med ett par mugello fälgar!
Tjeeeeenaaa... Jedrans nsygg färgen blev i dagsljuset.. Jadu, fälgarna va svårt.. Jag har aldrig gillat cromefälgar men denna modellen du har på va snygg. Tycker nog också att dom var snyggast på bilen till den färgen.. Å andra sidan så passar dom mörka fälgarna lika bra fast det ger bilen ett lite råare utseende...
Så själv tycker jag att båda passar utmärkt.. frågan e bara om man ska ha glidar stuk på den (cromefälgar) eller det lite råare...
Kommer det att finnas nått annat crome på bilen sen? Njurar o sånt t.ex. ?? Om det ska det så ta dom blanka fälgarna.. Ska du inte ha nått crome alls på den så ta dom mörka..
O ännu snyggare är den i verkligheten!
nej inte jag heller, o jag tycker de ser osportiga ut...men vet inte riktigt...får väl se hur de ser ut när allt sitter på bilen. nej intet annat crom på bilen tror de mesta blir svart! njurar,strålkastare osv...
Ja grymt jobbat. Bläddra tillbaka ett par sidor så ser man verkligen vilken förvandling. Såg ju ut som "skit" när du fick den
tackar! kanske ni kan förstå att det tar lite tid
Håller själv på med lackering så jag vet hur viktigt ett ordentligt förarbete är. Hållt på i fyra månader med förarbetet på en Alfa Romeo 1600 GTJ från 1975