Idag har varit en riktigt trevlig dag för min del! började med att köra lite grjor på jobbet sen fick jag tag på ett mittarmstöd som jag var i väldigt behov av
så såg det ut! men tyvärr passa det ju inte i cabben eftersom de suttit i en sedan sen tidigare..
Så jag fick ta den gamla konsollen som ritning och mäta upp och modifiera om så att det nya skulle passa! som tur var kolla jar hur bra passformen var på den gamla konsollen, och fick syn på att förra ägaren kapat en cm för mycket så de slutade bättre för mig
Så blev det när den kom på platts, dock fick jag åka o lämna själva armstödet på top´n trim så att de också får en ny klädsel som resten av bilen
..kommer bli nice som fan detta!
Sen var det dags att montera nya antenkablen eftersom jag slet ut den förra. fick gömma den under panelen som håller solskyddet och hoppas på att de blir bra teckning i alla fall!
sen fick jag den nya fronten till kliman idag så den också kunde monteras!
Handsfacket har jag också monterat idag
sen fick jag även göra en egen hemmagjord strömbrytare till mina ringar i dimmljuena, så att jag kan slå på dem när jag känner för det
så blev det..
och det var allt jag hann idag. och imorgon kommer jag nog inte hinna mycket tyvärr, eftersom jag ska på prov på nya jobbet imorogn.
så de ska bli najs o prova på en ny firma!