Idag har det väl inte hänt så mycket med bilen... har hjälpt brorsan sätta på nya huven som jag målat på jobb till honom . däremot har jag varit o köpt nya högtalare fram till cabben så att jag kan montera färdigt all panel invändigt
Jo det är alltid kul att följa seriösa killar som bygger ska göra nästan samma med min nu efter sommaren, ska rivas 1'a september för att göra om breddning och annan front, sen lite lack oxå(har dock inte turen att lacka själv, då jag ej kan )
Jo det är alltid kul att följa seriösa killar som bygger ska göra nästan samma med min nu efter sommaren, ska rivas 1'a september för att göra om breddning och annan front, sen lite lack oxå(har dock inte turen att lacka själv, då jag ej kan )
Idag har jag fortsatt med att få rätt på fronten och det börjar arta sig faktiskt . dock var det en liten glipa mellan frontplåten och stötfångaren. Eftersom stötfångaren inte har exakt passform fick jag plasta lite med glasfiber så att jag kunde bygga upp det litta
Sen blir det bara till att jämna till så att det blir fint
Har hänt litta grejor nu under helgen som jag inte hunnit uppdatera har bland annat gjort lite polering och städning i motor rummet samt börjat sätta ihop lite
före....
efter ....
sen har jag åter igen hållt på lite med ljudet...och eftersom jag inte ville ha orginala högtalarna blev jag tvungen att göra en addapterplatta
tog dock litta tid...
dimmljushållarna för ljustering...
efter...ställt in så att det inte är några glipor runt om dimljushållaren, fick göra en egen variant.. men bra blev det