Har följt projektet från dag ett tills nu, du är väldigt duktig och gör saker ordentligt (fuskar inte). Har aldrig gillat e36:or med e46 front. Men du har verkligen lyckats med detta! Hoppas man ser dig glida i Helsingborg under sommaren!
Har följt projektet från början. Blev riktit bra Ända jag skulle ändra är en ny m3 kofångare:) Sjävklart ska du ha nercabbat och svarta fälgarna och NJUT riktit av bilen Är projektet klart nu? brukar ju vara så att mycket vill ha meer
Tack så mycket fast hade du sett den i verkligheter tror jag att du skulle tycke den är mycke finare för de är den faktiskt ! Nej jag är ju inte helt klar så de fortsätter lite till
Har följt projektet från dag ett tills nu, du är väldigt duktig och gör saker ordentligt (fuskar inte). Har aldrig gillat e36:or med e46 front. Men du har verkligen lyckats med detta! Hoppas man ser dig glida i Helsingborg under sommaren!
Tack så hemskt mycket! Absolut! Det kommer du säkert göra!
I helgen har jag servat cabben så nu kommer den gå som en gud!
Nya tändstift..
Nya oljor i motor,växellåda och bakaxel...fint ska de va! Sen blev det även nya filter. Oljefilter,bränslefilter och kupéfilter
har även monterat de nya innerskärmarna idag..blev helt okej även om de var sjukt dålig passform till den nya frånten..menmen..har dock inga bilder på det
Tänkte även kolla om någon har orginalfjädrar till en e36 till salu ? min kommer nämligen inte att komma över farthinderna i stan 110 mm mellan mark och frånten har jag som det är nu snyggt men opraktiskt!