Upprustning/ombyggnad av BMW 325, e36 cab

-AD-
1 juli 2011 · 314 Inlägg

Är de någon träff i stan ikväll eller smile?

Volkswagen Golf III 1,4 "skruttibangbang" (1992)
BMW 330 ci cab "Crystal Grey" (2003)
MeRoll88
1 juli 2011 · 329 Inlägg

beror ju på vädret, dåligt väder brukar resultera i väldig lite folk!   märker du är sugen på o dra ut o visa din fina bil lite wink

-AD-
1 juli 2011 · 314 Inlägg

MeRoll88 skrev:
beror ju på vädret, dåligt väder brukar resultera i väldig lite folk!   märker du är sugen på o dra ut o visa din fina bil lite wink

okej, ja man e ju det. men var sammlas alla nu för tiden? fortf statena ?

Volkswagen Golf III 1,4 "skruttibangbang" (1992)
BMW 330 ci cab "Crystal Grey" (2003)
MeRoll88
2 juli 2011 · 329 Inlägg

mestadels stattena ja, men vi brukar skita i de o drar o letar på egenhand, men stattena är ett säkert kort! smile

Tuningmann
29 januari 2012 · 8 Inlägg

Jäkligt schysst Cab måste jag säga!!

Hur färgade du om klädseln till bagagerummet?

Jag är själv inne på samma grej men vet inte vad jag skall färga dem med. Vore hemskt tacksam för svar!!

Senast redigerat av Tuningmann (29 januari 2012)

-AD-
6 februari 2012 · 314 Inlägg

Tuningmann skrev:
Jäkligt schysst Cab måste jag säga!!

Hur färgade du om klädseln till bagagerummet?

Jag är själv inne på samma grej men vet inte vad jag skall färga dem med. Vore hemskt tacksam för svar!!

Tackar tack- Jag köpte bara en rally svart spryfärg på mekonomen. funka hur bra som helst...dock sög ju tyget åt sig en del så de gick ju åt ett bra burkar wink . spraya på avstånd! är ett tips...håller du för när blir det lätt randigt.

Volkswagen Golf III 1,4 "skruttibangbang" (1992)
BMW 330 ci cab "Crystal Grey" (2003)
-BMW-Motorsport- ///M-Power
19 februari 2012 · 1 032 Inlägg

Härligt bygge! Ska följas smile

Volvo 855R "BTCC-Replika" (1996)
BMW E46 M3 "Time Attack Projekt" (2002)
Volvo S40 T4 (Rydell Edition) "BTCC-Replika" (1999)
-AD-
19 februari 2012 · 314 Inlägg

-BMW-Motorsport- skrev:
Härligt bygge! Ska följas smile

tackar! Känner mig dock ganska så nöjd med det här projektet så just nu har jag lite funderingar på om jag ska sälja den o köpa mig en e46 330 coupé som nästa projekt smile

Senast redigerat av -AD- (19 februari 2012)

BMW 330 ci cab "Crystal Grey" (2003)
Volkswagen Golf III 1,4 "skruttibangbang" (1992)
-BMW-Motorsport- ///M-Power
20 februari 2012 · 1 032 Inlägg

-AD- skrev:

-BMW-Motorsport- skrev:
Härligt bygge! Ska följas smile

tackar! Känner mig dock ganska så nöjd med det här projektet så just nu har jag lite funderingar på om jag ska sälja den o köpa mig en e46 330 coupé som nästa projekt smile

Ja det hade inte varit fel. Vad hade du velat göra med den då? smile

ReRacing
28 februari 2013 · 26 Inlägg

Jag bugar och bockar och hoppas bilen är vid liv i någons ägo! Har haft att läsa en stund då jag kollat igenom hela tråden! stor inspirationskälla till min Bmw e36 Cab som hämtas nästa vecka big_smile

BMW E36 325i Cab "BuddhaBudet" (1994)
Volkswagen Golf Mk2 "GDBn" (1991)
-AD-
1 mars 2013 · 314 Inlägg

ReRacing skrev:
Jag bugar och bockar och hoppas bilen är vid liv i någons ägo! Har haft att läsa en stund då jag kollat igenom hela tråden! stor inspirationskälla till min Bmw e36 Cab som hämtas nästa vecka big_smile

Hehe, ja jag vet inte om bilen är vid liv längre men fin va den när jag sålde den i alla fall. Han som köpte den fråga dock efter färgkoden en vecka efter att jag sålt den till honom eftersom "någon" hade slått in dörren" så de kändes mindre kul när man laggt ner så mycket jobb. Hoppas de går bra för dig! bara fråga om de är något jag kan hjälpa till med. mvh

Volkswagen Golf III 1,4 "skruttibangbang" (1992)
BMW 330 ci cab "Crystal Grey" (2003)
ReRacing
4 mars 2013 · 26 Inlägg

-AD- skrev:

ReRacing skrev:
Jag bugar och bockar och hoppas bilen är vid liv i någons ägo! Har haft att läsa en stund då jag kollat igenom hela tråden! stor inspirationskälla till min Bmw e36 Cab som hämtas nästa vecka big_smile

Hehe, ja jag vet inte om bilen är vid liv längre men fin va den när jag sålde den i alla fall. Han som köpte den fråga dock efter färgkoden en vecka efter att jag sålt den till honom eftersom "någon" hade slått in dörren" så de kändes mindre kul när man laggt ner så mycket jobb. Hoppas de går bra för dig! bara fråga om de är något jag kan hjälpa till med. mvh

Ne fy vad tråkigt..... sad Absolut det uppskattas! smile tack på förhand / Mvh

BMW E36 325i Cab "BuddhaBudet" (1994)
Volkswagen Golf Mk2 "GDBn" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang