Inför: Gatebil mantorp 17-19 juni 2011

Crille77
8 juni 2011 · 251 Inlägg

KUMAz skrev:
Jag tycker att vi tar och hjälps åt att reda ut biljettpriserna en gång för alla nu eftersom det är så otroligt dålig information på gatebils hemsida.

De ? jag har är:
Om jag köper en festivalbiljett för tex Lör-Sön, måste jag då betala vanligt inträde oxå eller ingår det?
Om jag ska ha med en husvagn till campen så kostar platsen 400kr, måste jag betala extra för dragbilen som jag måste ha till husvagnen eller går det automatiskt på campingplatsens kostnad?

Du betalar bara för festivalbiljetten plus 400kr för själva campingplatsen, dvs inget inträde. Själva festivalbiljetten är inträdesbiljetten för hela helgen. Du ska inte behöva betala extra för att du har dragbil plus husvagn osv.
Dvs du ska betala 600kr (om du bara är där lör+sön,) PLUS att ni DELAR 400kr på det antal personer som åker i bilen. Dvs 4 pers så blir det 100kr/pers. Du behöver inte betala extra för att du har ett släp eller husvagn. Det behövde iaf inte polarn göra förut när han var där.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
syabo
8 juni 2011 · 1 278 Inlägg

http://main.superiorimports.se/blogg  så skriver de lite om de bilar/förare som ska dit, ser riktigt bra ut wink

Street Knight
cadishh
8 juni 2011 · 43 Inlägg

kanske missat det tidigare i tråden men är det ngn som vet vilket/vilka liveband som spelar i år?

mvh
T-Eriksson
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
8 juni 2011 · 4 418 Inlägg

cadishh skrev:
kanske missat det tidigare i tråden men är det ngn som vet vilket/vilka liveband som spelar i år?

Bad Influence.

Majk_ Öhh
8 juni 2011 · 272 Inlägg

Jill skrev:

cadishh skrev:
kanske missat det tidigare i tråden men är det ngn som vet vilket/vilka liveband som spelar i år?

Bad Influence.

Enbart??


Fan va fränt det ska bli å se Flemming å Kenneth Alm smile

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
crillzor
8 juni 2011 · 138 Inlägg

Majk_ skrev:

Jill skrev:

cadishh skrev:
kanske missat det tidigare i tråden men är det ngn som vet vilket/vilka liveband som spelar i år?

Bad Influence.

Enbart??

På fredagen är det. På lördag verkar de inte finnas nån information om än

Senast redigerat av crillzor (8 juni 2011)

Kika lite här Projekt tråd
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
8 juni 2011 · 4 418 Inlägg

Majk_ skrev:

Jill skrev:

cadishh skrev:
kanske missat det tidigare i tråden men är det ngn som vet vilket/vilka liveband som spelar i år?

Bad Influence.

Enbart??


Fan va fränt det ska bli å se Flemming å Kenneth Alm smile

Verkar vara många som vill göra anspråk på förstaplatsen i Breisladden...
Längtar galet mycket nu big_smile

Kanske, kanske, kanske... att man hunnit skaffa en kul bil oxå att kunna prova bana med wink

TireSlayer Tvivlare
8 juni 2011 · 2 266 Inlägg

Jill skrev:

Majk_ skrev:

Jill skrev:

Bad Influence.

Enbart??


Fan va fränt det ska bli å se Flemming å Kenneth Alm smile

Verkar vara många som vill göra anspråk på förstaplatsen i Breisladden...
Längtar galet mycket nu big_smile

Kanske, kanske, kanske... att man hunnit skaffa en kul bil oxå att kunna prova bana med wink

En kalsongblå 240? wink


Vi kommer upp ett gäng från Tomelilla och Kristianstad på Fredag förmiddag smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
bushmyra
8 juni 2011 · 782 Inlägg

haft krig på jobbet idag chefen påstår att jag ska jobba helgen då gatebil är... jodå så att smile efter mycket om och men så blev jag ledig iallafall smile sjukt taggad men saknar lite däck någon som har 225/40 18 och skänka ta med dom till mantorp smile jag bjuder på en grogg på kvällsidan..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Volvo 745 "Epan" (1990)
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
Mange_volvo SkenLaddRacing
8 juni 2011 · 130 Inlägg

Vet någon om man kommer in på torsdagen?

SkenLaddRacing
Mus Micke "Mus" Burman
8 juni 2011 · 44 Inlägg

linneahultman skrev:

bushmyra skrev:

linneahultman skrev:

Nu får någon förklara igen, jag är lite smått trög.. Om jag kommer med min bil, + någon mer då, så får min chaufför betala 250:-, sen ska jag betala 250:- för mig och 250:- för bilen ?

om du ska in med bilen på området ja annars kostar parkering 50kr

Huuu så dyrt sad  Inte kul att vara fattig student längre, haha! Men stort tack för svaret smile

Om du sover i våran husbil så betalar vi smile...  big_smilelolcooltongue

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a
cadishh
8 juni 2011 · 43 Inlägg

Mange_volvo skrev:
Vet någon om man kommer in på torsdagen?

har för mig att dom öppnar portarna torsdag lunch/eftermiddag

mvh
T-Eriksson
MeRoll88
8 juni 2011 · 329 Inlägg

Har även jag en liten fråga ang. biljetter.. 

Står på hemsidan biljettpriser för lördag och söndag, men inget om fredag?  kan man inte kolla på fredagen om man inte köper festivalpass? eller är det fritt på fredagen?  Hummm,  help please smile

MVH

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
8 juni 2011 · 560 Inlägg

MeRoll88 skrev:
Har även jag en liten fråga ang. biljetter.. 

Står på hemsidan biljettpriser för lördag och söndag, men inget om fredag?  kan man inte kolla på fredagen om man inte köper festivalpass? eller är det fritt på fredagen?  Hummm,  help please smile

MVH

På fredagen säljs endast festivalbiljett för hela helgen, 800kr smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
syabo
8 juni 2011 · 1 278 Inlägg

MeRoll88 skrev:
Har även jag en liten fråga ang. biljetter.. 

Står på hemsidan biljettpriser för lördag och söndag, men inget om fredag?  kan man inte kolla på fredagen om man inte köper festivalpass? eller är det fritt på fredagen?  Hummm,  help please smile

MVH

han ovan hann före:p

Senast redigerat av syabo (8 juni 2011)

Street Knight
MeRoll88
8 juni 2011 · 329 Inlägg

Reeplayed skrev:

MeRoll88 skrev:
Har även jag en liten fråga ang. biljetter.. 

Står på hemsidan biljettpriser för lördag och söndag, men inget om fredag?  kan man inte kolla på fredagen om man inte köper festivalpass? eller är det fritt på fredagen?  Hummm,  help please smile

MVH

På fredagen säljs endast festivalbiljett för hela helgen, 800kr smile

Tackar och bugar hemskt mycket för snabbt svar, kör ändå från skåne, så hade varit lite trist o komma opp på fredagen om man inte bara kan va där då.. ;p
Men tusan också! hur ska nu helgen lösas.... Lördagen är upptagen,  ville dit på fredagen för känns som söndagen är avslagen, alla ska hem o kanske inte är så sugna som på fredagen eller lördagen? Eller någon som varit där? smile

Mange_volvo SkenLaddRacing
8 juni 2011 · 130 Inlägg

Tack:D

SkenLaddRacing
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
8 juni 2011 · 560 Inlägg

syabo skrev:

MeRoll88 skrev:
Har även jag en liten fråga ang. biljetter.. 

Står på hemsidan biljettpriser för lördag och söndag, men inget om fredag?  kan man inte kolla på fredagen om man inte köper festivalpass? eller är det fritt på fredagen?  Hummm,  help please smile

MVH

han ovan hann före:p

Får nog börja raka mig om jag nu tas för en kille tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.
simorion
9 juni 2011 · 1 Inlägg

MeRoll88 skrev:

Reeplayed skrev:

MeRoll88 skrev:
Har även jag en liten fråga ang. biljetter.. 

Står på hemsidan biljettpriser för lördag och söndag, men inget om fredag?  kan man inte kolla på fredagen om man inte köper festivalpass? eller är det fritt på fredagen?  Hummm,  help please smile

MVH

På fredagen säljs endast festivalbiljett för hela helgen, 800kr smile

Tackar och bugar hemskt mycket för snabbt svar, kör ändå från skåne, så hade varit lite trist o komma opp på fredagen om man inte bara kan va där då.. ;p
Men tusan också! hur ska nu helgen lösas.... Lördagen är upptagen,  ville dit på fredagen för känns som söndagen är avslagen, alla ska hem o kanske inte är så sugna som på fredagen eller lördagen? Eller någon som varit där? smile

Har varit där varje helg 2 gånger i rad, tredje i år!
Tycker inte söndagen är så tråkigt, kan dock vara en del bilar som gett upp innan.
Men på söndag är det Breisladden, vilket är en höjdpunkt! I alla fall om du gillar när saker går snett, väldigt snett. Ibland till och med åt fel håll!  tongue

Annars kan ni ju åka till Norge senare i år wink

Edit: Medlem i 4 år och detta är mitt första inlägg. Fasen vad aktiv man är big_smile

Senast redigerat av simorion (9 juni 2011)

-Strength Determination Merciless Forever-
LHultman Born to be brave
9 juni 2011 · 103 Inlägg

Mus skrev:

linneahultman skrev:

bushmyra skrev:

om du ska in med bilen på området ja annars kostar parkering 50kr

Huuu så dyrt sad  Inte kul att vara fattig student längre, haha! Men stort tack för svaret smile

Om du sover i våran husbil så betalar vi smile...  big_smilelolcooltongue

Haha schysst! wink

Nissan 350z "Nezzie" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang