det är en ljudämpare varför dom har den låter jag vara osagt men tydligen skulle det bli något missljud och denna monterades för att ljudet skulle försvinna?!
inget man måste ha men det är väll lika bra att ha den kvar..men varför kapat av nipeln för? inte bättre att skruva in den i fuelraiden istället för att köra slangklämmor?
det är en ljudämpare varför dom har den låter jag vara osagt men tydligen skulle det bli något missljud och denna monterades för att ljudet skulle försvinna?!
inget man måste ha men det är väll lika bra att ha den kvar..men varför kapat av nipeln för? inte bättre att skruva in den i fuelraiden istället för att köra slangklämmor?
för du är medveten om att detta är soppa in va?
Ja de är soppa in, ja kapa den när ja tog bort gamla fuelrailen. ska inte använda den
koppla bort? ska man inte "kortsluta" motståndet? eller går det bara riva bort det?
Tog jo bort dom där 4 grejerna som satt ikopplade, satte dit 5 kablar istället. vet inte hur de fungerar de där. Men ska bara va å koppla in kablar i den
koppla bort? ska man inte "kortsluta" motståndet? eller går det bara riva bort det?
Tog jo bort dom där 4 grejerna som satt ikopplade, satte dit 5 kablar istället. vet inte hur de fungerar de där. Men ska bara va å koppla in kablar i den
hehe okej, ja går det så vore det perfekt då en själv ska byta spridare
är 1 kabel in till motståndet och 4ut och det är bara att ta bort skiten som du gjorde och koppla ihop alla kablar..fast lite seriösare borde man nog göra det för det är som gjort för problem efter ett tag
en orginalkontakt orginal stift och lite finess så blir det nog både trevligare att titta på och fungerar i längden dessutom
nu är jag inte 100% säker att detta är rätt men tror det är art.964197 på kontaktstycket
stift 949490 0.75-2.5mm2 881488 3-6mm2
är lite osäker just på stiften men säkert så vet någon på volvo detta om man pratar med rätt personer
Skruvat hela jävla dagen, de är inte lätt å få dit allt igen när man aldrig gjort de förut Skiter i handbromsarna för tillfället, orkar verkligen inte pysla ihop alla bitar Imorgon ska den fan startas