Så på Tisda lämnar jag in nya frontspoilerna och även min bakspoiler då den fått ett litet irreterande märke som jag tänker på varje gång jag öppnar luckan..
Bagagelisten och alla krom sarger ska också in på lack i samma veva
Är enbart på USA bilarna det sitter belysning där.
Här i sverige finns det inga bilar som har några ljus där, utan sitter bara en plåt och täcker hålen. Därav att jag sågat o borrat upp . Så man kunde montera detta själv.
Juvakka skrev:
Snyggt, men sitter det inte gula såna lampor där original?
Är enbart på USA bilarna det sitter belysning där.
Här i sverige finns det inga bilar som har några ljus där, utan sitter bara en plåt och täcker hålen. Därav att jag sågat o borrat upp . Så man kunde montera detta själv.
Juvakka skrev:
Snyggt, men sitter det inte gula såna lampor där original?
Aha, det visste jag inte. Då förstår jag varför du gjorde det.
Har även nu beställt Rattinterfacekablar till stereon och 3,5" JBL högtalare till instrupanelen och bagageluckan.
Blev även att beställa en backkamera som är integrerad i reghållaren. Får se om den är bra eller anus sen när en är inkopplad, om inte annat en rolig finess till på bilen
På måndag, så ska det börjas diskuteras pris på Turbo och DP med trimfirman, hoppas man kan få något bra erbjudande så man akn komma över 300 strecket denna sommar
Tyvärr hann inte backkmeran att komma innan helgen så får vänta till nästa vecka...
På måndag, så ska det börjas diskuteras pris på Turbo och DP med trimfirman, hoppas man kan få något bra erbjudande så man akn komma över 300 strecket denna sommar
Tyvärr hann inte backkmeran att komma innan helgen så får vänta till nästa vecka...
//Osse
Fan va nice! Och lite avis blir man, mitt planerade över 300 strecket får nog vänta tills nästa säsong. Semester och ny barnvagn va tydligen viktigt här hemma?
//Osse
Fan va nice! Och lite avis blir man, mitt planerade över 300 strecket får nog vänta tills nästa säsong. Semester och ny barnvagn va tydligen viktigt här hemma?
Jo jag hoppas, men allt beror på vad jag får för prisförslag, annar blir det att vänta till nästa vår/sommar för som sagt samma här med semester och för våran del en flytt nu med o de skulle visst vara na möbler o dit o dat
hehe pimpa barnvagn fungerar ju också lite sänkning och ett para schyssta alu hjul
//Osse
Jo jag hoppas, men allt beror på vad jag får för prisförslag, annar blir det att vänta till nästa vår/sommar för som sagt samma här med semester och för våran del en flytt nu med o de skulle visst vara na möbler o dit o dat
hehe pimpa barnvagn fungerar ju också lite sänkning och ett para schyssta alu hjul
Haha! Ja det vore nåt. Man kan ju nästan tro att det är bildelar man köper när man kollar utrustning till Bugaboo och dylikt! Halvdyra grejor.
Haha! Ja det vore nåt. Man kan ju nästan tro att det är bildelar man köper när man kollar utrustning till Bugaboo och dylikt! Halvdyra grejor.
Jo jag vet vad du menar, var med polarn som skulle köpa ny vagn. vilka priser =O och sen all extra utrustning som man kunde köpa till som dricka hållar, mobilhållare , 3,5mm plugg för telefon..
Det lät ibland som det var en bil ha skulle köpa när han la på lite "utrustning" =P
//Osse
Vore inte fel o komma över 300 sträcket, har själv beställt större Turbo..kommer nog i veckan hoppas jag