Efter att ha plöjt hela tråden så måste jag säga att du har lyckats mycket bra! ett detaljarbete som får de mesta att blekna. Hela stuket är så rätt som de kan bli. Grattis till den finaste E30:n jag någonsin sett!!
Vad kul att den gillas, skönt med färdig bil efter en vinter i garaget också :- ) Tack så himla mycket.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Finaste e30n i hela Sverige! Att du har den motivationen och drivkraften att åstadkomma detta är så otroligt inspirerande!
Oj vad snällt skrivet, det finns ju brister även på denna, är inte byggd för utställning utan för att användas.
Är det inte användas en bil är till för? Men finns inte alltför många i så fint skick häromkring (där jag bor iaf) så kan bara hålla med eastmotorsport!
Finaste e30n i hela Sverige! Att du har den motivationen och drivkraften att åstadkomma detta är så otroligt inspirerande!
Oj vad snällt skrivet, det finns ju brister även på denna, är inte byggd för utställning utan för att användas.
Är det inte användas en bil är till för? Men finns inte alltför många i så fint skick häromkring (där jag bor iaf) så kan bara hålla med eastmotorsport!
japp , har faktiskt haft en ren utställningsbil tidigare men det var ett bra tag sedan, detta är roligare tycker jag :-)
För en grabb i medelåldern är detta ren porr. Har själv åkt några E30.. 5 st touringar samt nån coupe. Samt en M3 3.0. Nästan så man får åka dom 155 km som vi har till Östersund för att ta en titt..
Otroligt vacker kärra ! Nästan så man blir tårögd... Denna va satans så grann. Du har verkligen öga för detaljerna.
För en grabb i medelåldern är detta ren porr. Har själv åkt några E30.. 5 st touringar samt nån coupe. Samt en M3 3.0. Nästan så man får åka dom 155 km som vi har till Östersund för att ta en titt..
Otroligt vacker kärra ! Nästan så man blir tårögd... Denna va satans så grann. Du har verkligen öga för detaljerna.
Vad kul att den gillas :-) men som sagt den har sina brister fortfarande och betraktas som som dagligt färdmedel iaf under sommartiden. Du är välkommen till Motormässan , jag hoppas kunna vara där iaf under lördagen.
diggar som fan att du använder bilen åsså! vissa bara står å glor på sina fina skapelser
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Nu har jag löst fastsättningen av longboarden på ett vettigt sätt så den inte far och glider omkring på räcket. Små räcken i ek som passar in mellan listerna och sen har en 10mm hög sarg så brädan vilar fint.