Det tar liksom aldig slut med pyssel.... Fick hem luftfilter och renoveringssats till växellänkaget från http://www.schmiedmann.se/ och att filtret behövdes bytas syns ju, eller....
---är inte riktigt nöjd med sättningen på bakvagnen så idag har jag moddad ett par hårdare fjädrar med vinkelslipen. Tog ner tjockleken på kortändarna så att höjden på fjädern blir kvar men att den hårdnar med belastning. Har ju lite att laborerara med....
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Var lite svårt att hitta då jag kollade först och sen bara blev det så här , känns också som de billaga coilsen inte funkar och håller så bra så jag tog gammal beprövad metod :-)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Var lite svårt att hitta då jag kollade först och sen bara blev det så här , känns också som de billaga coilsen inte funkar och håller så bra så jag tog gammal beprövad metod :-)
Ja kan säga att TA Tehnics och Raceland funkar perfekt om man bara vill åka lågt!