Ja dom är ju tyvärr tvärlåga redan original. Såg smidigt ut, kanske lite hållbarare? Annars funderar jag på (om det inte blir vinterbil igen) att köpa en beg Vectorfront istället, vintertid.
Ja dom är ju tyvärr tvärlåga redan original. Såg smidigt ut, kanske lite hållbarare? Annars funderar jag på (om det inte blir vinterbil igen) att köpa en beg Vectorfront istället, vintertid.
Sparar pengar till en Audi A8 som vinterbil nästa år Bara som leksak!
Sparar pengar till en Audi A8 som vinterbil nästa år Bara som leksak!
haha! Har faktiskt suttit och kollat runt på lite billiga quattrobilar på blocket, får se var ekonomin står nästa vinter. Även nån gammal Cherokee eller nåt hade vart intressant.
Du får slänga upp en bild och recension på läppen sen.
Min koppling har slirat ett bra tag nu på 5-6:an vid fullt laddtryck, och inte bättre blev det i helgen efter lite "inspirerad" körning. Slirar nu ända ner på 3:an. Trist utgift såhär innan semester men va tvunget.
Efter ett givande samtal med Fredrik på Maptun beställdes en 450 nm kopplingssats. Likadan som sitter i hans 415 hk monster. En eloge till dom för väldigt snabb leverans och tålamod med mina frågor: Kommer även passa på att byta lager/slavcylinder på tis när bilen har tid hos doktorn.
Jag har sänkt min 90mm fram och och ganska mycket bak också men vi har ingen snö här i Götet så jag klarar mig Dock ska jag till Sthlm nästa helg.. Får väl va beredd på värsta hahah
I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
tyckte jag höre nått om kyla & snö här igen..nu nästan allt försvunnit
TL_Lifestyle skrev:
Jag har sänkt min 90mm fram och och ganska mycket bak också men vi har ingen snö här i Götet så jag klarar mig Dock ska jag till Sthlm nästa helg.. Får väl va beredd på värsta hahah
tyckte jag höre nått om kyla & snö här igen..nu nästan allt försvunnit
TL_Lifestyle skrev:
Ja just nu är det i alla fall lugnt, till och med lite fäste om man stannar under 3-4k rpm.