2040
Sök

Inför: Eskilstuna Träffen #3 den 2Juli!

stolt pappa
309 Inlägg
20 juni 2011
Trådstartare
Vi försökte fixa en Annan Perkering på förra träffen, hade lite förslag men då tyckte folk att den inte va så central lr att parkeringen va dålig. Kan stå vid Svea plan?? Preem i skiftinge?? Willys parkeringen i stan??

Bentsen -//- Team Kombi Racing

trollis
20 juni 2011
jag kommer inte då det är statskampen och vsc cup i västerås hela dagen big_smile

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
807 Inlägg
21 juni 2011
Bentsen skrev:
Vi försökte fixa en Annan Perkering på förra träffen, hade lite förslag men då tyckte folk att den inte va så central lr att parkeringen va dålig. Kan stå vid Svea plan?? Preem i skiftinge?? Willys parkeringen i stan??

asså om man ska försöka sig på en så avancerad manöver så kan man lika gärna försöka tränga in sig i nåt phus o ha lite f&f stuk på träffen, roligare än o stå framför ett 40 år gammalt badhus...

I'd rather die like a man, than live like a coward

Fotograf
145 Inlägg
21 juni 2011
Bentsen skrev:

Det är väl bara att bestämma något, det är ni som är arrangörer, ni måste styra upp!!

Blir det dåligt, byt till en annan parkering nästa gång isf.

Eftersnackstrådarna är till för såna här funderingar och frågor, det ska inte förekomma i inför träfftråden... Folk blir bara förvirrade och skiter i träffen då!

Ni måste ha bättre struktur och vara mer bestämda innan ni lägger ut en träff tråd!
Såhär och såhär och såhär är det.. Ett tips är väl att bara ha 2 träffpunkter så inte folk åker till massa olika och splittras..

Jag kommer inte för jag är utomlands big_smile

58 Inlägg
22 juni 2011
drazen_gti skrev:
Bentsen skrev:

asså om man ska försöka sig på en så avancerad manöver så kan man lika gärna försöka tränga in sig i nåt phus o ha lite f&f stuk på träffen, roligare än o stå framför ett 40 år gammalt badhus...

ja vill man åka ut lika fort som man åkte in i p-huset så... sen är ju alla farthinder i ena p-huset som inte plastraketer klarar av att åka in eller ut.. Så jag tycker att satsa på Willys parkeringen vid kungsmålet.. För där är det lätt att komma in och ut och inte en massa gupp eller ojämnheter.. tongue

Lever på Adrenalin och lukten av brända däck! :P
www.driveforfun.org
www.volvosweden.se

807 Inlägg
23 juni 2011
Wurpan skrev:
drazen_gti skrev:
Bentsen skrev:

ja vill man åka ut lika fort som man åkte in i p-huset så... sen är ju alla farthinder i ena p-huset som inte plastraketer klarar av att åka in eller ut.. Så jag tycker att satsa på Willys parkeringen vid kungsmålet.. För där är det lätt att komma in och ut och inte en massa gupp eller ojämnheter.. tongue

alla kör ju inte traktor så vi kan ha det lite svårt med farthinder ibland:) men visst blir willys parkeringen bra, kör på det

I'd rather die like a man, than live like a coward

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
stolt pappa
309 Inlägg
23 juni 2011
Trådstartare
drazen_gti skrev:
Wurpan skrev:
drazen_gti skrev:

alla kör ju inte traktor så vi kan ha det lite svårt med farthinder ibland:) men visst blir willys parkeringen bra, kör på det

Då blir de så wink ska fixa med karta och lite andra saker

26 Inlägg
28 juni 2011
Jag kommer lätt men dock inte under crusingen måste iväg senare smile

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 366 Inlägg
28 juni 2011
Det var ju ganska trevligt på träff 2, man fick surra med lite nya människor. Tyvärr ska jag på bröllop den dagen (näe, inte mitt eget) så jag hoppar över.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

663 Inlägg
28 juni 2011
Kom igen nu, ska ni arrangera bilträff här i stan så gör det seriöst för fasen! Ut med RÄTT info och lägg upp en snygg banner och en karta så alla hittar. Fasen folk ledsnar när det inte finns tillräckligt med info osv...att komma med en karta och lite annat dagen innan hjälper inte någon!

Så gör det seriöst eller ge fan i det! fatta om ni åker 10 eller 20mil till en bilträff ni tror ska bli bra och trevlig och möter tio bilar, då hade jag lackat ur och kastat mina träskor på den första bästa volvo 740 jag ser och åkt hem och sen spytt galla på forumen! VILL NI DET?
Senast redigerat av Freddeponken (28 juni 2011)

1 393 Inlägg
30 juni 2011
Bentsen skrev:
Då blir de så wink ska fixa med karta och lite andra saker

Är det inte dags att lägga ut karta etc. nu??? Träffen är ju om två dagar...

Lägg ut detta när tråden startas nästa gång, just a tip.

CEO @ Bimmers Of Sweden

Finraggare
2 381 Inlägg
30 juni 2011
Tyvärr ser det ut att förutsättningarna inte blir de bästa..

I love being a nobody - because nobody is perfect.

5 Inlägg
30 juni 2011
jag kmr tyvärr inte - har annat för mig den dagen :p
kmr förhoppningsvis/gärna på nästa istället smile

158 Inlägg
30 juni 2011
Synd att de blev samma dag som Norrköping har MoM sad

stolt pappa
309 Inlägg
1 juli 2011
Trådstartare
Måste ställa in denna träff pga lite familje saker sad får se om det blir någon träff.

26 Inlägg
1 juli 2011
Finns ingen annan som känner sig mannad att ta över då?

1 393 Inlägg
1 juli 2011
Är ni inte flera som roddar träffen?

CEO @ Bimmers Of Sweden

63 Inlägg
2 juli 2011
Mfive skrev:
Är ni inte flera som roddar träffen?

Jo jag, men jag jobbar till 23. Hade tänkt att åka ut till kvällsfikat så att säga. Så tyvärr blir denna träff instäld!
Men finns roliga planer inför "nästa" men kommer dröjja ett tag tills nästa pga av olika saker.

Watch out for the sleeper
Team Kombi Racing

Sök