Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

MikeBike Omni present savant
6 november 2012 · 70 Inlägg

Att det inte funkar som det ska, beror på att de som tog på sig ansvaret tidigare, har försvunnit utan att lämna över till någon annan. Riktigt tråkigt! Men det är ju som det är med allt, vill vi täffas så kan ju vi bestämma när och jag. jag kan inte garrantera min närvaro och kan därför inte ta något ansvar tyvärr. Det är visserligen inte svårare än att man bestämmer en plats och ses där under vintern (bör vara inomhus).

/Mikael

Volkswagen Caravelle "StorGulis" (1990)
Blyfot_Racing
6 november 2012 · 904 Inlägg

Högst upp i femman huset smile

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Kebabfrulle
6 november 2012 · 630 Inlägg

Blyfot_Racing skrev:
Högst upp i femman huset smile

Låter riktigt bra! big_smile

mr_yeahman Krom-fascisten
6 november 2012 · 439 Inlägg

audicarsismine skrev:

Blyfot_Racing skrev:
Högst upp i femman huset smile

Låter riktigt bra! big_smile

Kostar ju pengar att komma in i parkeringshuset.. å sen 20kr/timman? Typ bom nere vid entrén.

Kebabfrulle
6 november 2012 · 630 Inlägg

mr_yeahman skrev:

audicarsismine skrev:

Blyfot_Racing skrev:
Högst upp i femman huset smile

Låter riktigt bra! big_smile

Kostar ju pengar att komma in i parkeringshuset.. å sen 20kr/timman? Typ bom nere vid entrén.

Frölunda torg, allum, ja, hade vart nått!

Blyfot_Racing
6 november 2012 · 904 Inlägg

Ja men kostar det pengar så kanse man slipper drägget

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Pendulum
6 november 2012 · 1 298 Inlägg

Frölunda P-hus fungerar. Förra vintern körde vi ju även P-garage vid Feskekörkan som även var uppvärmt? Mysigt där nere i värmen ju. Synd att det är dåligt intresse. Jag personligen (precis som Mikael) kan inte garantera min egen närvaro varje gång eftersom jag jobbar kvällsskift vissa veckor men jag är absolut intresserad av att hålla träffen igång och dyker gärna upp på träffen så ofta jag kan.

Senast redigerat av Pendulum (6 november 2012)

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
rickylicious Webbutvecklare
6 november 2012 · 2 369 Inlägg

Nu har inte jag varit i dom p-husen som ni pratar om, men hur är det att köra låg bil där? Bara varit på några träffar som var vid någon glassbar och där var det lite knöligt att ta sig fram. Vore kul att komma någon gång i vinter också och se lite vinteråk smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Pendulum
6 november 2012 · 1 298 Inlägg

rickylicious skrev:
Nu har inte jag varit i dom p-husen som ni pratar om, men hur är det att köra låg bil där? Bara varit på några träffar som var vid någon glassbar och där var det lite knöligt att ta sig fram. Vore kul att komma någon gång i vinter också och se lite vinteråk smile

Frölundas huvudingång har ett litet gupp. Den varianten som är gjord i nån typ av plast och som går att montera bort. Bakvägen in har inga hinder direkt.
Garaget vid Feskekörkan har inget mer än att man åker ner i en lite trång korridor med lutning. Borde inte vara några problem att klara av med sänkt bil.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Fredrik_F11 Member of LowMotion
6 november 2012 · 1 705 Inlägg

Det nya P-Garaget i frölunda var näst intill omöjligt för en kompis att komma in i, men han har ju löjligt låg bil (Röda golf 2an med "bbs rs"... )
"Stancegänget" brukade träffas i det garaget under hösten men nu verkar det som att alla ställt in sina bilar i värmen under vintern, sist va vi bara 3 stycken... Så jag antar att våra "stanceträffar" är slut för i år iaf...
Men Annars är väl P-garaget i frölunda vi va i förra vintern bra? (det vid hemköp)

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Kebabfrulle
6 november 2012 · 630 Inlägg

figge_stunter skrev:
Det nya P-Garaget i frölunda var näst intill omöjligt för en kompis att komma in i, men han har ju löjligt låg bil (Röda golf 2an med "bbs rs"... )
"Stancegänget" brukade träffas i det garaget under hösten men nu verkar det som att alla ställt in sina bilar i värmen under vintern, sist va vi bara 3 stycken... Så jag antar att våra "stanceträffar" är slut för i år iaf...
Men Annars är väl P-garaget i frölunda vi va i förra vintern bra? (det vid hemköp)

tycker vi kör på P-garaget i Frölunda, om nu flera är på!

mogg3 "Daily Driven"
6 november 2012 · 295 Inlägg

Jag kan inte har annat planerat smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Pendulum
6 november 2012 · 1 298 Inlägg

figge_stunter skrev:
Det nya P-Garaget i frölunda var näst intill omöjligt för en kompis att komma in i, men han har ju löjligt låg bil (Röda golf 2an med "bbs rs"... )
"Stancegänget" brukade träffas i det garaget under hösten men nu verkar det som att alla ställt in sina bilar i värmen under vintern, sist va vi bara 3 stycken... Så jag antar att våra "stanceträffar" är slut för i år iaf...
Men Annars är väl P-garaget i frölunda vi va i förra vintern bra? (det vid hemköp)

Har han provat bakvägen in? Inget gupp där. smile Då pratar vi om garaget vid Hemköp.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Fredrik_F11 Member of LowMotion
6 november 2012 · 1 705 Inlägg

Pendulum skrev:

figge_stunter skrev:
Det nya P-Garaget i frölunda var näst intill omöjligt för en kompis att komma in i, men han har ju löjligt låg bil (Röda golf 2an med "bbs rs"... )
"Stancegänget" brukade träffas i det garaget under hösten men nu verkar det som att alla ställt in sina bilar i värmen under vintern, sist va vi bara 3 stycken... Så jag antar att våra "stanceträffar" är slut för i år iaf...
Men Annars är väl P-garaget i frölunda vi va i förra vintern bra? (det vid hemköp)

Har han provat bakvägen in? Inget gupp där. smile Då pratar vi om garaget vid Hemköp.

Just nu är hans bil upphöjd, men i somras kom han in där dock med lite skrap oavsett vägvalet smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Pendulum
6 november 2012 · 1 298 Inlägg

figge_stunter skrev:

Pendulum skrev:

figge_stunter skrev:
Det nya P-Garaget i frölunda var näst intill omöjligt för en kompis att komma in i, men han har ju löjligt låg bil (Röda golf 2an med "bbs rs"... )
"Stancegänget" brukade träffas i det garaget under hösten men nu verkar det som att alla ställt in sina bilar i värmen under vintern, sist va vi bara 3 stycken... Så jag antar att våra "stanceträffar" är slut för i år iaf...
Men Annars är väl P-garaget i frölunda vi va i förra vintern bra? (det vid hemköp)

Har han provat bakvägen in? Inget gupp där. smile Då pratar vi om garaget vid Hemköp.

Just nu är hans bil upphöjd, men i somras kom han in där dock med lite skrap oavsett vägvalet smile

Då är bilen låg kan vi konstatera! smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Fredrik_F11 Member of LowMotion
6 november 2012 · 1 705 Inlägg

Pendulum skrev:

figge_stunter skrev:

Pendulum skrev:

Har han provat bakvägen in? Inget gupp där. smile Då pratar vi om garaget vid Hemköp.

Just nu är hans bil upphöjd, men i somras kom han in där dock med lite skrap oavsett vägvalet smile

Då är bilen låg kan vi konstatera! smile

Då är det som det ska rättare sagt! ;D

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Glansen
6 november 2012 · 1 310 Inlägg

Gammalt ställe som var för några år sedan var Garaget vid swedish match.
Dock ingen värme, men det är tak.

Senast redigerat av Glansen (6 november 2012)

Fredrik_F11 Member of LowMotion
6 november 2012 · 1 705 Inlägg

Glansen skrev:
Gammalt ställe som var för några år sedan var Garaget vid swedish match.
Dock ingen värme, men det är tak.

Tror det va där vi va i början på förra eller förrförra, men det byttes eftersom det va för kallt för att någon skulle orka ta sig dit tongue

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
mr_yeahman Krom-fascisten
7 november 2012 · 439 Inlägg

Glansen skrev:
Gammalt ställe som var för några år sedan var Garaget vid swedish match.
Dock ingen värme, men det är tak.

totalt skitställe att stå, med mycket oväsen från närliggande trafik, kallt å inga direkta väggar.. det enda som fanns va tak. Bättre att stå på en bensinmack.

Lunatics Göteborg Originals
8 november 2012 · 129 Inlägg

Finns ju ett parkeringsgarage under willys i sisjönsmile där är det varmt men vet dock inte om det är öppet på kvällarna.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang