Snart onsdag, jag kommer. Tänkte vi skulle dra nån stans där man kan sitta varmt. Varför stå i dammiga garage när det finns sköna caféer mm. Men vi bör ha mer fantasi än Café Skåne, var ju schyst sist. Vi stannar minst 30 min i Frölundagaraget vid Hemköp så alla hinner komma. Kanske blir kul bil, om verkstan e snabb.
Snart onsdag, jag kommer. Tänkte vi skulle dra nån stans där man kan sitta varmt. Varför stå i dammiga garage när det finns sköna caféer mm. Men vi bör ha mer fantasi än Café Skåne, var ju schyst sist. Vi stannar minst 30 min i Frölundagaraget vid Hemköp så alla hinner komma. Kanske blir kul bil, om verkstan e snabb.
/Mikael
Tjena Micke! Jo och jag hollas du vill hänga med o leka i snön idag!!! Ta Mercan om du kan.
Jo men visst... Frölundagaraget ... o sen ser vi. Kl 18 eller? Kom gärna i tid Micke då:)
Vi brukar stå i det garage som ligger vid Hemköp. Alltså ingången från garaget är till nedervåningen på torgets nyare del. Det är dock inte det nya p-huset som syns från vägen utan detta byggdes väl för 2-3 år sedan. Längst bort i hörnet står vi iallafall.
Hoppas ni förstår.
För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.