Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

Hankey
12 december 2012 · 73 Inlägg

Några som är där eller påväg? smile

jonne111 SR crew
12 december 2012 · 101 Inlägg

är på plats!
helt själv!
vart e alla?!

Slow Retards crew
fina frisyrer finns på Salong Guldsaxen i Mölnlycke
Volvo V70 2,4T "Slow Retards Crew" (2000)
Hankey
12 december 2012 · 73 Inlägg

jonne111 skrev:
är på plats!
helt själv!
vart e alla?!

Fortfarande där? Är där om 15 isåfall

mr_yeahman Krom-fascisten
12 december 2012 · 439 Inlägg

Var e ni?

MikeBike Omni present savant
12 december 2012 · 70 Inlägg

Sorry att jag inte dök upp, totalt strul med bilen. Batteri, startspärr, sommarhjul på... gick inte köra.

Ses nästa vecka! Mikael

Volkswagen Caravelle "StorGulis" (1990)
jonne111 SR crew
13 december 2012 · 101 Inlägg

Jag har ett förslag!

Nu när det är vintersäsong och ca 5-15 minusgrader ute så vore det vara trevligare att vi träffas på ett ställe där det är varmt!

Jag tycker att vi i fortsättningen har träffen i Rosenlundgaraget.
Där träffades vi varje onsdag hela förra vintersäsongen, och då var det betydligt fler bilar och människor som kom till träffen.

Jag tror att så länge vi träffas i frölundagaraget där det är minusgrader så kommer allt färre och färre folk. Inte så gött att stå där och frysa.

I Rosenlundgaraget är vi skyddade från vind, snö och regn och så har vi ca 10-15 plusgrader.
Detta betyder inte att vi måste ju stanna kvar där hela kvällen, men vi kan iallafall utgång därifrån.

Ni som tycker att detta låter som en bra idé får gärna säga det.
Om ni har andra förslag så berättar gärna dessa.

smile

Senast redigerat av jonne111 (13 december 2012)

Slow Retards crew
fina frisyrer finns på Salong Guldsaxen i Mölnlycke
Volvo V70 2,4T "Slow Retards Crew" (2000)
Pendulum
13 december 2012 · 1 298 Inlägg

jonne111 skrev:
Jag har ett förslag!

Nu när det är vintersäsong och ca 5-15 minusgrader ute så vore det vara trevligare att vi träffas på ett ställe där det är varmt!

Jag tycker att vi i fortsättningen har träffen i Rosenlundgaraget.
Där träffades vi varje onsdag hela förra vintersäsongen, och då var det betydligt fler bilar och människor som kom till träffen.

Jag tror att så länge vi träffas i frölundagaraget där det är minusgrader så kommer allt färre och färre folk. Inte så gött att stå där och frysa.

I Rosenlundgaraget är vi skyddade från vind, snö och regn och så har vi ca 10-15 plusgrader.
Detta betyder inte att vi måste ju stanna kvar där hela kvällen, men vi kan iallafall utgång därifrån.

Ni som tycker att detta låter som en bra idé får gärna säga det.
Om ni har andra förslag så berättar gärna dessa.

smile

Kan väl tycka att de är rätt segt att stå ute och frysa så jag tycker vi kan köra på Rosenlund ett tag faktiskt.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
lavemangkillen
13 december 2012 · 441 Inlägg

hoppas det är lugnt om jag tränger mig på och bryter ämnet lite. hur tänker folk göra till våren? ny platts tider. tänkte på väg bög tullarna. dom slutar vi 7tiden va? puss och god jul haha

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
mr_yeahman Krom-fascisten
13 december 2012 · 439 Inlägg

lavemangkillen skrev:
hoppas det är lugnt om jag tränger mig på och bryter ämnet lite. hur tänker folk göra till våren? ny platts tider. tänkte på väg bög tullarna. dom slutar vi 7tiden va? puss och god jul haha

Man borde vandalisera dem.

Kebabfrulle
13 december 2012 · 630 Inlägg

mr_yeahman skrev:

lavemangkillen skrev:
hoppas det är lugnt om jag tränger mig på och bryter ämnet lite. hur tänker folk göra till våren? ny platts tider. tänkte på väg bög tullarna. dom slutar vi 7tiden va? puss och god jul haha

Man borde vandalisera dem.

-1, då vi skattebetalare åker på smällen skulle jag tro. Släng på en lins eller vad det nu är, så slipper du både fartkameror och trängselavgiften.

lavemangkillen
13 december 2012 · 441 Inlägg

är de verkligen säkert att dessa plåtar funkar? är skeptisk till detta

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
salle1 AUTOTECH
13 december 2012 · 762 Inlägg

Eltejp! tongue


lavemangkillen skrev:
är de verkligen säkert att dessa plåtar funkar? är skeptisk till detta

lavemangkillen
13 december 2012 · 441 Inlägg

haha eller så har man laserkanoner i dimljusen. så man kan lysa på kameran ;-)

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Kebabfrulle
13 december 2012 · 630 Inlägg

salle1 skrev:
Eltejp! tongue


lavemangkillen skrev:
är de verkligen säkert att dessa plåtar funkar? är skeptisk till detta

Haha, eltejp, så får någon annan räkningen förhoppningsvis big_smile

lavemangkillen
13 december 2012 · 441 Inlägg

jag ska för övrigt köpa en go grismask på teknikmagasinet. eftersom dom plåtar föraren med. vad gör man inte för att vara almänt dryg

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
HiTek Inscription
13 december 2012 · 191 Inlägg

Trängselkamerorna plåtar väl bara skylten fram och bak?
http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag … gerar-den/

rickylicious Webbutvecklare
13 december 2012 · 2 369 Inlägg

lavemangkillen skrev:
jag ska för övrigt köpa en go grismask på teknikmagasinet. eftersom dom plåtar föraren med. vad gör man inte för att vara almänt dryg

Dom plåtar inte föraren.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Pendulum
13 december 2012 · 1 298 Inlägg

lavemangkillen skrev:
hoppas det är lugnt om jag tränger mig på och bryter ämnet lite. hur tänker folk göra till våren? ny platts tider. tänkte på väg bög tullarna. dom slutar vi 7tiden va? puss och god jul haha

Vi skulle ju kunna flytta träffen till 7 som den var från början så kan man rulla in strax efter och slippa skiten.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
lavemangkillen
14 december 2012 · 441 Inlägg

jag har läst något om att dom tar kort på föraren i början. så som kan lika personen som oftast kör just den bilen. så vad jag har trott hela tiden tar dom kort på förarna i början 2 första månaderns

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
rickylicious Webbutvecklare
14 december 2012 · 2 369 Inlägg

lavemangkillen skrev:
jag har läst något om att dom tar kort på föraren i början. så som kan lika personen som oftast kör just den bilen. så vad jag har trott hela tiden tar dom kort på förarna i början 2 första månaderns

Vart har du läst det? Det spelar ingen roll vem som kör bilen genom kamerorna, den som står som ägare får hem räkning på kalaset oavsett smile

http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag … gerar-den/

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang