Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

mogg3 "Daily Driven"
28 september 2011 · 295 Inlägg

JDM_project skrev:
så vad blir dsmile Frölunda?wink vilken tid e du där?

Jag slutar kl 18 men ska försöka gå lite tidigare så jag är där kl 18 istället smile


Mogge

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
JDM_project
28 september 2011 · 194 Inlägg

Då ses vi där.

Toyota GT86 "Seido ONE" (2012)
mogg3 "Daily Driven"
28 september 2011 · 295 Inlägg

Yes yes de gör vi jag åker nu.

Mogge

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Persson_307 BornStreetracer
28 september 2011 · 197 Inlägg

vart väl hyffsat trevligt idag smile "synd" bara att besiktningen har öppet så sent yikes

mogg3 "Daily Driven"
28 september 2011 · 295 Inlägg

Samma nötter ikväll med som inte kan ge fan i att gasa i parkeringshuset. Att det ska vara så jävla svårt att fatta? NI vet vilka ni är lägg ner annars åker vi ut därifrån. Synd att vissa ska förstöra för alla oss andra skärpning killar.

Morgan

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
wulvan
29 september 2011 · 154 Inlägg

Får instämma med Mogg3. Ge fan att dra på påväg ut/in. Jävla småbarns fasoner....väx upp. Gasa kan man göra på vägarna istället....och om ni gillar ekot så dra på i en tunnel eller nåt annat parkeringshus!! Men sluta upp med det på träffarna. Syftet med träffarna är att vi skall kunna umgås och kolla in varandras bilar, inte "försöka" fjortisstyla framför andra!

Volvo S60R AWD "Challenger" (2006)
ejon_850
29 september 2011 · 878 Inlägg

Ja att det ska vara så jävla fel att skippa ha tung högerfot! Det är inte trevligt i ett garage.

Den som håller i den "nya onsdagsträffen" kan väl ta tag i killarna som gör detta och be dom sluta det är väl det enda som verkar gå... Inget hjälper via ord, bättre ge orden framför ögonen så kanske dom slutar...

All The best
MVH
Jonas .L
Hermanssons_Garage
29 september 2011 · 2 415 Inlägg

ejon_850 skrev:
Ja att det ska vara så jävla fel att skippa ha tung högerfot! Det är inte trevligt i ett garage.

Den som håller i den "nya onsdagsträffen" kan väl ta tag i killarna som gör detta och be dom sluta det är väl det enda som verkar gå... Inget hjälper via ord, bättre ge orden framför ögonen så kanske dom slutar...

första gången jag var på träffen, så spann jag extremt lätt, det bara gnissla lite lätt.. men sen läste ja att ni inte gillar sånt, så ja kommer inte göra de iallafall nästa gång smile
synd att ni "dessa" personer fattar sånna enkla regler

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
wulvan
29 september 2011 · 154 Inlägg

Mycket uppskattat ifrån mig iallafalll "Tryck_o_pys" att du stod upp för dina handligar med en respektabelt förklarning. Jag håller inte i dessa träffar, men som ny i skaran så tycker jag att både innitiativet och intresset är mycket uppskattat. Därför anser jag att man skall hålla på dessa små regler som gäller ang. beteende och ljudnivå.

Volvo S60R AWD "Challenger" (2006)
Hermanssons_Garage
29 september 2011 · 2 415 Inlägg

wulvan skrev:
Mycket uppskattat ifrån mig iallafalll "Tryck_o_pys" att du stod upp för dina handligar med en respektabelt förklarning. Jag håller inte i dessa träffar, men som ny i skaran så tycker jag att både innitiativet och intresset är mycket uppskattat. Därför anser jag att man skall hålla på dessa små regler som gäller ang. beteende och ljudnivå.

tack, jag menar, gör jag fel, så måste jag stå för det! speciellt om man är ny i gruppen. nu vet jag inte hur folk har det efter mötet/träffen på just garaget. men vill dom ha en helkväll med lugn körning och vart dom tycker det är godkännt att leka o inte leka. kan ju tala om för oss nya iallfall. (min åsikt)

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
mogg3 "Daily Driven"
29 september 2011 · 295 Inlägg

Sen var det 2 st Volvos som spelade mycket hög musik innan kl 20 finns ju en anledning att vakterna kom med. Kan man inte rätta sig i ledet har man inte där att göra. Eller tycker ni jag har fel?

Det är några simpla regler. Att det ska vara så svårt att följa dom. Om man inte känner till dom, och är ny på onsdagsträffen kolla gärna in min press och läs för de står de. wink

Mvh Morgan

Senast redigerat av mogg3 (29 september 2011)

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
Hermanssons_Garage
29 september 2011 · 2 415 Inlägg

Under Höst-/Vinter-säsongen så träffas vi i Parkeringsgaraget vid Hemköp i Frölundatorg, Samma tid. KL 19

(Marconigatan, direkt vänster i rondellen efter den lilla bron om man kommer från Statoil.)

Diligentia som äger parkeringen och Frölunda Torg har några krav som gäller ALLA:

* Ingen Hög Musik
* Inget Burnande
* Inget Buskörande
* Inget Varvande

Alla är välkomna bara man sköter sig smile

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Fredrik_F11 Member of LowMotion
29 september 2011 · 1 705 Inlägg

Ber om ursäkt för att jag gasade på jag också... Är ny precis som "Tryck_o_pys", och eftersom "alla" andra gjorde det innan jag stack så tänkte jag ju självklart inte på dessa regler!
Kanske inte bästa ursäkten, men jag ska inte göra om det! smile

För övrigt tyckte jag det va en kul träff och ser fram emot nästa onsdag big_smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
MikeBike Omni present savant
29 september 2011 · 70 Inlägg

Tackar för senast! Jag kom sent men han ändå träffa lite skönt folk och se några fina bilar, alltid en hit!

Nu har Styggingen gått i vintervila, men förhoppningsvis kan jag komma i Blåmesen nästa gång.

Ses! Mikael

Volkswagen Caravelle "StorGulis" (1990)
Persson_307 BornStreetracer
29 september 2011 · 197 Inlägg

vart trevligt igår smile lite snabbt allt folk drog bara.. sedan att Bilprovningen har öppet så sent -.- men vi som höll ut till det sista hittade ett litet trevligt ställe o leka på.

film som Wulvan har filmat:

http://www.vimeo.com/29756055

Hermanssons_Garage
29 september 2011 · 2 415 Inlägg

Persson_307 skrev:
vart trevligt igår smile lite snabbt allt folk drog bara.. sedan att Bilprovningen har öppet så sent -.- men vi som höll ut till det sista hittade ett litet trevligt ställe o leka på.

film som Wulvan har filmat:

http://www.vimeo.com/29756055

han som inte vill leka mycket eller bilen som inte orkar?

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Persson_307 BornStreetracer
29 september 2011 · 197 Inlägg

Tryck_o_pys skrev:

Persson_307 skrev:
vart trevligt igår smile lite snabbt allt folk drog bara.. sedan att Bilprovningen har öppet så sent -.- men vi som höll ut till det sista hittade ett litet trevligt ställe o leka på.

film som Wulvan har filmat:

http://www.vimeo.com/29756055

han som inte vill leka mycket eller bilen som inte orkar?

tänkte göra slut på däcken så mkt det gick osså fortfarande komma hem?

effekt finns där gott om.. även 4hjulskrafs.

Hermanssons_Garage
30 september 2011 · 2 415 Inlägg

härligt att höra. ne jag tänkte bara eftersom du slutade spinna och försökte ta lite sats osv hhehe

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Fredrik_F11 Member of LowMotion
30 september 2011 · 1 705 Inlägg

ingen film eller bilder från träffen? smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
JF
30 september 2011 · 92 Inlägg

Persson_307 skrev:
vart trevligt igår smile lite snabbt allt folk drog bara.. sedan att Bilprovningen har öppet så sent -.- men vi som höll ut till det sista hittade ett litet trevligt ställe o leka på.

film som Wulvan har filmat:

http://www.vimeo.com/29756055

Hörde detta när jag stod på ica maxi parkering och skulle handla <; lät som att någon hade skoj

Mitsubishi Sigma "V6" (1991)
Audi A6 Avant "C8" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang