2766
Sök

Från svart 940 LTT till grön 940 som kommer synas- utställningskick hoppas jag på

Ville få en bättre bil me lite mer klös i. O den gröna färgen ha jag velat ha sen jag va 18år. O äldre i sinnet e jag inte =p

170 994 Visningar
Uppdaterades senast 22 juli 2013
1 213 Inlägg
8 april 2013
#421
Bilen vart snygg. smile

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.

35 Inlägg
9 april 2013
#422
Helt otroligt vilket fint resultat du har fått på bilen! smile (Y)


1 146 Inlägg
9 april 2013
#423
gillar färgen fett big_smile


302 Inlägg
15 april 2013
Trådstartare
#424
--- -Ricke W ----  Ja jag ha haft lite otgångar men haft turen me mig tycker jag.
Men sätt igång me ditt bygge nu o visa upp den te ELMIA 2014 big_smile

---- Februaripojken  och  timsi ----  hur ska man flytta ner skylten, där sitter en ju rätt bra utan att ta bort för möe av bilen.  Längre ner så ligger den för nätet lr nederdelen av kjolen. Ingen skylt alls hade väl vart de bästa. en tror jag hoppar den biten då jag redan ahft polisen efter mig för placering i bakrutaa =P

Och den har redan nät och nej vil int ha lackade lister.  E ju trotts allt en 940. hade jag velat ha en annan stil hade jag utgått från annan bil. smile Men tack aif

---- allse ---- ja den sticker ut lite grann. V så jag vlle ha den. Syns man inte finns man inte=P hihi

---- Lina-  ----  Tack tack Jag e jäklit nöjd. visst smått kvar men i de stora hela klar.

---- David_Liljedal  ---- Ja jag fick ju de tillslut, många kockar ha vart me o fixar o tyckt om denna bilen men ändå ha jag tagit de JAG anser e min version. Tackar o niger.

---- aqulio ---- ja den syns o rätt utstickande. Dock ha många fått upp ögonen för dessa färger och blir int lika ovanligt längre. Men jag e nöjd me färgvalet=) o tackar.
Senast redigerat av Cilla_VolvoBrud (15 april 2013)


Avstängd
10 388 Inlägg
15 april 2013
#425
Är ju så man nästan måste köra inom dina krokar o inte bara passera o se om man stöter på kärran smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

1 146 Inlägg
15 april 2013
#426
hoppats man ser din bil när man åker till Jönköping den 26-29 april tongue


302 Inlägg
19 april 2013
Trådstartare
#427
it_mutt   Ja de tyck jag du ska gö. Den lär ju synas=)

aqulio   Ja jag finns i stan då, händer de nått spec den helgen lr e du på jobb härsmile

I helgen komma den synas på custom & HotRod mässan i Sundsvall för den som vill ta en kik
Senast redigerat av Cilla_VolvoBrud (20 april 2013)


302 Inlägg
21 april 2013
Trådstartare
#428
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p3678455
Fortsätt följ projektet i dess detlajgöra på denna tråd. big_smile


1 146 Inlägg
26 april 2013
#430
Cilla_VolvoBrud skrev:
it_mutt   Ja de tyck jag du ska gö. Den lär ju synas=)

aqulio   Ja jag finns i stan då, händer de nått spec den helgen lr e du på jobb härsmile

I helgen komma den synas på custom & HotRod mässan i Sundsvall för den som vill ta en kik
kommer befinna mej i vetlanda på ädelfors folkhögskola en kurs där inför helgen...



Sök