2210
Sök

Tjejligan 2012-bilevents för oss TJEJER!

454 Inlägg
7 september 2011
Härligt brudar! Kul å höra att det finns intresse, det är det som får en att faktiskt vilja ta tag i detta nu! smile

Lord of the Derps
70 Inlägg
7 september 2011
Stå på er mer tjejer som ställer ut o kör blir bara kul smile

Gör inget du ångrar, Ångra inget du gör!

454 Inlägg
8 september 2011
En tanke, ska vi försöka att ha en lite träff nu innan vintern smyger på, mest för att träffas å se lite hur många vi är som vill detta osv.? Min spontana tanke e typ i oktober, början, typ första helgen.. sen e väl dock nästa grej, vart?
Vart håller alla hus?
Själv har jag inga problem med att köra ett par mil, men om vi ska försöka styra upp nåt så vore det ju bra att veta vart ni bor brudar! Själv håller jag till i Stockholm. smile

30 Inlägg
8 september 2011
Övningskör för tillfället. och är i mitten av en flytt till marsfjällen. senare så kommer min bil byggas om och bli utställningsbar . men är intresserad så fort jag fått körkortet om inget annat smile

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
8 september 2011
grym tråd eller vad big_smile detta gillar jag grymt starkt big_smile varit med i 3 säsonger o ställt ut lite m.m smile
Krockade med min ögonsten i lördags sad men hoppas på nytt projekt snart till 2012 big_smile

Jag håller hus i Örebro men har inga problem åka några mil heller smile det äre värt!

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

12 Inlägg
8 september 2011
Kanske kan ha träffen i sthlm eller ngt då? smile vet inte vad som är närmast för alla andra men låter som en toppen idé smile

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
8 september 2011
Kul att se er tjejjer visa att ni kan smile...
Personligen tycker jag det e jätte trevligt att se er ute på utställning och ljudtävlingar.
Hoppas det kommer bli mer av den varan smile. Det e ju faktiskt ingen killsport smile

Kör hårt nu så syns vi säkert på nån träff framöver.

Ursäkta att jag klev in i tjej tråden smile

//WooDMaN

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

98 Inlägg
8 september 2011
Jag ska bara ta körkortet så hänger jag på :-) slipper "gubben" köra :-)

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
8 september 2011
Hoppas verkligen få igång ekonomin snart så det där körkortet kommer nån gång! Då är jag självklart på! Bra initiativ tjejer! smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

454 Inlägg
9 september 2011
Lyfter lite...

budget-stylare!
23 Inlägg
9 september 2011
en träff i sthlm är ju inte fel.. Dock har jag ett lokalsinne som en guppie, och hittar inte det minsta i storstaden.
Men antar att det går att lösa i så fall.

Vi verkar ju vara lite utspridda över landet, men tycker helt klart att en tjej-träff vore awesome wink

12 Inlägg
9 september 2011
Kom igen nu tjejer! smile

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
9 september 2011
Tereza skrev:
en träff i sthlm är ju inte fel.. Dock har jag ett lokalsinne som en guppie, och hittar inte det minsta i storstaden.
Men antar att det går att lösa i så fall.

Vi verkar ju vara lite utspridda över landet, men tycker helt klart att en tjej-träff vore awesome wink

haha då äru inte ensam lokalsinne som en guldfisk när de gäller sthlm m.m haha smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

454 Inlägg
9 september 2011
Skulle ni vara sugna på en träff i Sthlm?? smile

budget-stylare!
23 Inlägg
9 september 2011
ABsolut! Men har svårt att ta mig dit nu, äter starka värktabletter så jag får ej köra bil, å har ingen chaufför som e villig att köra så långt! Men om ett par månader så kan jag nog köra själv smile när skulle det i så fall vara aktuellt?

96 Inlägg
10 september 2011
Ja klart, men jag köre inte 3 timmer dit om det bara är 5-8 biler tyvär, det är evoen tyvärr for dyr til i benzin, håpas ni forstår

455 Inlägg
11 september 2011
Detta lät ju spännande smile Jag är lät på te tjejträffar!smile

Alecci's fästmö
708 Inlägg
11 september 2011
Låter awsome detta.

Dock sålde jag min bil för ett år sen tror jag det är nu. Har bara Mitsun. Dock köpt in min drömbil, men de krävs lite för att få den att rulla på vägen gällande rost osv. Kan inte jobba så snabbt med den för tillfället. Skulle gärna hänga med annars men jag få väl hoppas på en tjejliga 2013 tongue Har inte så mycket val om inte ett mirakel sker hahaha

Hoppas ni får det trevligt i alla fall smile
Senast redigerat av Lady_Milla (11 september 2011)

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

79 Inlägg
15 september 2011
Låter som att ni tjejer har drogit igång nått här! Helgrymt! Hoppas att det blir nått bara smile

Sry att ja kliver in på "eran" tråd wink

In och droppa en kommentar eller betyg ;D

Sök