Kan ej lägga upp mer än 1 bild på min bil ? ..

MarcusGronberg Lowlife
28 november 2011 · 809 Inlägg

kan bara ladda upp en bild på min bil på "mina fordon" händer inget när man laddar upp nästa bild?.. !

mvh

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
chrizz Administratör
28 november 2011 · 11 783 Inlägg

Vilken webbläsare använder du? (jag behöver veta version också, t.ex. Internet Explorer 9, Firefox 8 osv)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
MarcusGronberg Lowlife
28 november 2011 · 809 Inlägg

har det nyaste firefox tror det är 9 ? börjar ana att det är iphone bilderna som är fel av ngn anledning.. ?
för gick att lägga upp förra ägarens bild från blocket men inte min bild på iphone.. ? testade imageshack.us och det gick iheller inte att lägga upp.. facebook går däremot.!

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
MarcusGronberg Lowlife
28 november 2011 · 809 Inlägg

har hittat felet......... laddade upp bilderna till Facebook... sedan sparade jag bilden på datorn då sa garaget att bilden va för liten, laddade då upp bilden på facebook som *högupplöst-bild* sparade sedan bilden på datan och laddade upp den på garaget utan problem! smile Garaget.org verkar inte kunna stöda iphone bildernas Format.

mvh

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
chrizz Administratör
28 november 2011 · 11 783 Inlägg

ConXraid skrev:
har hittat felet......... laddade upp bilderna till Facebook... sedan sparade jag bilden på datorn då sa garaget att bilden va för liten, laddade då upp bilden på facebook som *högupplöst-bild* sparade sedan bilden på datan och laddade upp den på garaget utan problem! smile Garaget.org verkar inte kunna stöda iphone bildernas Format.

mvh

iphone likt mycket annat sparar JPG. Det ska inte vara några som helst problem.

Har du möjlighet att maila mig den fil som misslyckades att laddas upp? Du kan maila till support@garaget.org

Tack på förhand.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang