S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!

köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
  • 69 Följare
  • 206 108 Visningar
  • Uppdaterades senast 5 augusti 2012
Pim_Pim
5 augusti 2012 ·

Härligt, alltid kul med lite byten.
850in såg helt okej ut ! smile

Eliiaasson Low is a lifestyle
5 augusti 2012 · 364 Inlägg

linuseek skrev:

Volvo142_73a skrev:

linuseek skrev:
Bilen är bortbytt mot en skärmbreddad 850, gå gärna in och kolla på den och följ projekttråden som kommer att komma upp om den! smile

Åh nej vad har du gjort? yikes

hehe, jadu. den ville inte växla riktigt som den skulle, sen var jag sugen på nåt nytt! smile

Visst, inte växla riktigt är standard på s80. Men i mina ögon är det nerbyte hmm Menmen, hoppas det kommer tråd på den men. ( Är det stavfel är det för att de e lörda tongue )

linuseek
5 augusti 2012 · 411 Inlägg

Eliiaasson skrev:

linuseek skrev:

Volvo142_73a skrev:

Åh nej vad har du gjort? yikes

hehe, jadu. den ville inte växla riktigt som den skulle, sen var jag sugen på nåt nytt! smile

Visst, inte växla riktigt är standard på s80. Men i mina ögon är det nerbyte hmm Menmen, hoppas det kommer tråd på den men. ( Är det stavfel är det för att de e lörda tongue )

Men om jag är sugen på en till s80 så finns de ju tusentals smile  får se de så wink

Volvson
5 augusti 2012 · 128 Inlägg

Blir kul att följa! smile man får gratulera!
När du skapat nästa projekttråd så får du gärna slänga in en länk här så man inte missar någon wink

Volkswagen Typ 1 "Bubbla" (1962)
krysset
5 augusti 2012 · 17 Inlägg

Tror faktiskt att du gjort ett bra byte Linus smile skulle lätt gjort samma själv wink

linuseek
5 augusti 2012 · 411 Inlägg

krysset skrev:
Tror faktiskt att du gjort ett bra byte Linus smile skulle lätt gjort samma själv wink

Ja, de tror faktiskt jag med David! smile

linuseek
5 augusti 2012 · 411 Inlägg

Här är länken till mitt andra projekt så kolla gärna in den och följ den! smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=252613

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang