S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!
köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
Jarå inget att gruve sig över tänk bara på att ta lite extra vinyl än vad du behöver. Sen värm inte föör mycket för då kan det bli mindre fina rosor i vinylen.
blir nog bättre.e bra med lite tips=) vek du in nått på baksidan av lister och så?
Ja, det gjorde jag så det inte skaver upp sen när man sätter dit listerna sen igen. Och om du fäster på baksidan behöver du inte vara så petnoga med skarvarna egentligen men en "säkerhet"
bra fråga har ju byggt om ljudet lite så det har tagit tid, men toning ska väl på snart & xenon, sen är det coilovers men tänkte vänta ut vintern lite så det inte blir nån jädra plog
bra fråga har ju byggt om ljudet lite så det har tagit tid, men toning ska väl på snart & xenon, sen är det coilovers men tänkte vänta ut vintern lite så det inte blir nån jädra plog
Tyskstuk altså?
ska stance'a hela vägen ut! kommer dock köra på vanliga 17" till våren, inte bestämt mig vilka fälgar det blir än, men knulla backen ska han iallafall!
Tyskstuk altså?
ska stance'a hela vägen ut! kommer dock köra på vanliga 17" till våren, inte bestämt mig vilka fälgar det blir än, men knulla backen ska han iallafall!
Skönt de! du kan ju slänga på så det blir stretch på dom isf? behöver ju inte va pyttesmåfälgar Heller
Skönt de! du kan ju slänga på så det blir stretch på dom isf? behöver ju inte va pyttesmåfälgar Heller
ja sitter 225/45 på dom nu, så blir 195/40 isf nej tanken är 19"-fälgar med 9.5" fram & 10" bred bak
ja sitter 225/45 på dom nu, så blir 195/40 isf nej tanken är 19"-fälgar med 9.5" fram & 10" bred bak
ja, nice de! får slänga upp projekttråd när du håller på