Ford Probe by Freezer Vinter Projekt 2007 - 08, turbo bortplockad igen..

Mickez
15 september 2006 · 7 Inlägg

Lär med andra ord bli ganska dyrt i slutändan...

Men vi hoppas på det bästa för din skull!

/ M

Freezer
17 september 2006 · 168 Inlägg

får vällan se hur mkt de blir på.. men jag tror (och framförallt hoppas) på att d inte blir så mkt dyrare än vad jag ha betalat nu.. dom ha tagi drygt 1270€ från kontot nu så..
jag själv oroar mj väl inte så mkt för priset.. de jag oroar mj över e om jag får grejjerna alls..

De klart också att d kommer bilder wink

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Freezer
24 september 2006 · 168 Inlägg

usch ja.. att vänta är inte kul när man inte vet om sakerna är på kommande eller om man håller på att bli lurad hmm outhärdligt kan man kalla d tongue eller närvslitande tongue menmen
Ha d gött smile
Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Freezer
29 september 2006 · 168 Inlägg

Såja, fick just precis svar från Streetconcept att dom ha just skickat mina grejjor smile
Nu känns d lite bättre!
Ha d smile
Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Freezer
10 oktober 2006 · 168 Inlägg

Äntligen lite update smile 

Har spårat mitt paket nu och kommit fram till att det igår (den 9e) kom fram till stockholm kl 05.00 tongue      så nu är det nära! 

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
10 oktober 2006 · 381 Inlägg

låter ju bra  tongue

Power is Nothing Without Control
Draedon kontorsråtta
10 oktober 2006 · 231 Inlägg

http://www.socaleuro.com/forum/images/smilies/xscuseless.gif

lova att posta bilder när kitet är hemma! smile

Freezer
10 oktober 2006 · 168 Inlägg

hehe du har så rätt draedon..   klart ja ska fixa bilder smile 
med en jäkla tur så kanske ja har de hemma i garaget redan imorgon.. tongue

Mvh/ Glade Freezer

Drive Like You Stole It!
Tigerofsweden
11 oktober 2006 · 1 231 Inlägg

nice bodykit smile
riktigt dyrt för frakten bara smile en polare köper fälgar från USA och får paya 4000/uppsättning , och eftersom det är tyngre är det ju billigare ... för dom kör väl på tyngd va ? eller ? smile

dusty Living in the fastlane
11 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

har du hämtat de nu? smile

Freezer
11 oktober 2006 · 168 Inlägg

Tigerofsweden: tackar smile  mjo frakten blev ganska dyr.. men totalt blev de inte så farligt ändå..
jag vet inte riktigt om dom kör på tyngden eller på storleken tongue kanske beror på om dom tar d med flyg eller med lastfartyg i en container tongue


dusty:  tålamod smile  om max en timme så e de i garaget tongue  farsan va te stockholm över dan idag så han passa på och ta me de hem smile 
ska fixa bilder så fort som möjligt.. troligen nångång under denna vecka.. kanske i helgen.

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Freezer
14 oktober 2006 · 168 Inlägg

numera finns bilder i mitt garage smile  se å njut^ 

Ha d!

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Goli
14 oktober 2006 · 793 Inlägg

Tummen upp!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
response Studerande
14 oktober 2006 · 463 Inlägg

Blir nog grymt bra! Vad blev slutpriset? Fick du tulla på det?
Vi gick ihop några och beställde hockeyklubbor (helcomposit när det var nytt tongue) och vi behövde inte betala någon tull fast man egentligen ska göra det.

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Freezer
17 oktober 2006 · 168 Inlägg

Tack för alla fina komentarer.. Även fast d kunde vatt flera tongue

slutpriset blev runt 16300kr  där va tullen runt 4600kr..

låter soft de.. tullar skulle man ju kunna slippa tongue

Drive Like You Stole It!
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
17 oktober 2006 · 381 Inlägg

hur är passformen ?

Power is Nothing Without Control
Freezer
17 oktober 2006 · 168 Inlägg

NitrousOxideSystem:  Jag har precis börjat plocka av orginal delarna.. men jag har inte kommit så långt att jag ha kollat hur d passar..  men de återstår att se.  ska försöka hålla de här lite update så att säga smile 

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Freezer
20 oktober 2006 · 168 Inlägg

hm kanske man borde byta namn på denna tråd nu när man har grejjerna hemma å allt..  typ en projekt tråd eller någe? tongue   

tänkte bara updatera lite med att säga att igår va man i garage hela dan nästan och idag ha ja vatt ända sen kl 9 och kommer va där till ikv.. e på kafferast för tillfället å passar på skriva här smile
kan ju även säga att jag nu fått av orginal bakkofångarn och håller nu på med fronten..  fi fan va fronten e jobbig.. måste faen skruva isär halva bilen för å få bort någe tongue
ska lappa lite på nya bakdelen å sen kolla lite hur passformen är.. 
men d blir senare idag..  nu e d fronten som gäller!

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Freezer
21 oktober 2006 · 168 Inlägg

såå.. då ha man fått av alla orginaldelar tongue  har nu börjat på allvar med bakdelen..  passformen e som den e kan vi ju säga.. så har funderat mkt idag och testat lite olika grejjer och kollat hur man ska fästa och sånt..   har tyvärr inte tagit någe bilder..  men jag ska väl se om ja hinner me de nångång åxå så ni får någe å se på åxå.. 

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Freezer
23 oktober 2006 · 168 Inlägg

tjenaremors!  Update här igen då.. om d kan va te nå intresse..

ha kanske inte hänt så mkt..  lirat lite me baken typ..  har gått framåt med snigelfart.. men har nu kommit fram till hur de ska gå till och de börjar klarna lite..  som sagt passformen e som den e så d mkt funderande..  har tagi lite bilder på en av test"monteringarna"..  om man bara skulle fatta hur man fixar dom bilderna i tråden :S  men de ordnar sig väl.

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang